وقتي کاري با رايانه نداريد و قرار است مدت طولاني به عنوان مثال يک شب تا صبح بيکار بماند، آن را خاموش کنيد تا هم در استفاده از انرژي صرفه جويي و هم Ram آن خالي شود. دقت کنيد که پر بودن رم مي تواند سرعت رايانه تان را پايين بياورد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، رايانه هاي کوچک و بزرگ امروزه بخش مهمي از زندگي ما انسان ها را تشکيل مي دهند و نبود آن ها يا از کار افتادن شان، مي تواند زندگي ما را مختل کند. با ما همراه شويد تا نکاتي ساده، اما کارآمدرا به شما گوشزد کنيم.

1-به رايانه خود استراحت دهيد: وقتي کاري با رايانه نداريد و قرار است مدت طولاني به عنوان مثال يک شب تا صبح بيکار بماند، آن را خاموش کنيد تا هم در استفاده از انرژي صرفه جويي و هم Ram آن خالي شود. دقت کنيد که پر بودن رم مي تواند سرعت رايانه تان را پايين بياورد.

2- از خاموش و روشن کردن نترسيد: خيلي از مواقع وقتي سيستم شما دچار مشکل مي شود و يا هنگ مي کند با يک خاموش و روشن کردن ساده تمام مشکلات برطرف مي شود؛ پس قبل از اين که بترسيد و به دنبال راه حل هاي پيچيده برويد ، آن را خاموش و روشن کنيد تا شايد با همين راه حل ساده، مشکلاتتان برطرف شود.

3- مراقب کار با شبکه هاي واي فاي عمومي باشيد: شبکه هاي واي فاي در مکان هاي عمومي مانند مراکز خريد، کافي شاپ ها و ... مي توانند به سادگي سيستم شما را منهدم کنند! پس اگر واقعا کار واجبي با اينترنت نداريد اين خطر را نپذيريد و از خير وصل شدن به شبکه اينترنت در مکان هاي عمومي بگذريد مگر اين که قرار باشد از اينترنت شخصي خود که از طريق سيم کارت هاي تلفن و يا مودم هاي همراه فراهم مي شود، استفاده کنيد./خراسان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار