حامد حدادی و ارسلان کاظمی بهترین بازیکنان آماری ایران در دیدار نهایی کاپ آسیا بودند. این دیدار با پیروزی و قهرمانی ایران به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی بسکتبال ایران با شکست چین تایپه موفق به قهرمانی کاپ آسیا شد.

در این دیدار ارسلان کاظمی با 14 امتیاز، 10 ریباند و 3 توپربایی موثرترین بازیکن ایران و حامد حدادی با 21 امتیاز، 8 ریباند و 4 توپربایی امتیازآورترین بازیکنان ایران بودند. محمد جمشیدی نیز دومین امتیازآور تیم با 20 امتیاز و 4 ریباند بود.

همچنین سجاد مشایخی 10 امتیاز و 5 ریباند در این بازی داشت.

از بین بازیکنان ترکیب ایران، اصغر کاردوست و محمدرضا اکبری تنها بازیکنانی بودند که شانس بازی پیدا نکردند و سامان ویسی هم با عصا روی نیمکت نشسته و در پایان بازی روی سکوی قهرمانی رفت. سایر بازیکنانی که شانس بازی پیدا کردند همگی موفق به کسب امتیاز در جریان بازی شدند.

کوینسی دیویس بازیکن آمریکایی چین تایپه با 19 امتیاز، 12 ریباند و 4 پاس گل موثرترین بازیکن میدان بود و یینگ چن با 16 امتیاز، 4 ریباند، 5 پاس گل و 4 توپربایی دومین بازیکن موثر این تیم به شمار می رفت.

آمار تیمی

ایران در این بازی 47 درصد پرتاب منطقه ای و 72 درصد پرتاب پنالتی موفق داشت. اقدام به پرتاب های 3 امتیازی تیم هم 7 اقدام با 14 درصد بود. چین تایپه در مقابل 46 درصد پرتاب منطقه ای، 26 درصد 3 امتیازی و 69 درصد پرتاب موفق پنالتی داشت.

ایران با 41 ریباند در مقابل 27 ریباند چین تایپه در زیر حلقه برتری داشت و 50 امتیاز در منطقه 3 ثانیه به دست آورد. چین تایپه 30 امتیاز در این منطقه به دست آورد.

بازی در نهایت با نتیجه 89 بر 79 به نفع ایران تمام شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فینال ، کاپ ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار