سخنگوی سازمان امداد و نجات گفت: بامداد امروز امدادگران در دو عملیات نفس گیر جاده‌ای در استان مرکزی و سیستان و بلوچستان به 23 حادثه دیده امدادرسانی کردند.

حسین درخشان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برخورد پنج دستگاه سواری در کیلومتر 60 محور زاهدان- خاش گفت:  ساعت 2 و 46 دقیقه بامداد امروز، نیروهای اورژانس برخورد پنج دستگاه خودروی سواری را به 112 امداد اطلاع دادند.

وی افزود: نیروهای امدادی به سرعت خود را به محل حادثه جاد‌ه‌ای رساندند و پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد که 13 نفر دچار حادثه شده‌اند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات تصریح کرد: بلافاصله امدادگران عملیات نجات حادثه‌دیدگان را آغاز کردند و 11 مصدوم را تحت درمان سرپایی قرار دادند.

به گفته‌ی درخشان در این حادثه دو نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند.

  عملیات نجات 10 نفر در استان مرکزی  

سخنگوی سازمان امداد و نجات در ادامه به برخورد یک دستگاه کامیون و چهار خودروی سواری در محور ساوه- همدان اشاره کرد و بیان داشت: ساعت یک و 23 دقیقه بامداد امروز،‌ امدادگران برای نجات 10 حادثه‌دیده برخورد چهار خودروی سواری و کامیون به محور مذکور فراخوانده شدند.

وی با تأکید بر اینکه در این تصادف 10 نفر دچار حادثه شدند افزود: امدادگران عملیات نجات و امدادرسانی به حادثه‌دیدگان را آغاز کردند و هفت مصدوم این حادثه را تحت درمان قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: در این حادثه متاسفانه یک نفر از هموطنانمان جان خود را از دست داد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: تصادف ، سیستان ، مرکزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار