الماسی سرپرست تیم ملوان بندر انزلی گفت:باز گو کردن قرار دادها به نظر هیئت مدیره بستگی دارد که فکر نمی‌کنم هیئت مدیره با این قضیه مشکلی داشته باشد.

الماسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت خوبی داریم تمرینات خوبی انجام دادیم و بازیکنان خوبی جذب کردیم و سعی کردیم با بازیکنان موفق فصل پیش  تمدید قرار داد کنیم.
 
وی در خصوص نحوه قرعه کشی و مشخص نشدن حریفان تیم‌ها گفت: قرعه کشی در بهترین حالت ممکن انجام شد و در نهایت سلامت کامل بود و شرایط و نحوه ی قرعه کشی بسیار عالی بود و فکر می کنم همه در  مورد نحوه ی برگزاری قرعه کشی اتفاق نظر داشته باشد.
 
وی تصریح کرد: بازی اول تیم ما در برابر پدیده‌ی شاندیز‌ برگزار می‌شود که ما در این بازی میهمان پدیده ی شاندیز خواهیم بود .
 
وی در خصوص شفاف بازی قرار داد ها بیان کرد: در این مورد شفاف سایز قرار داد ها نظر نهایی را هیئت مدیره خواهد داد اما باید بیان کردن قرار داد‌ها بیمی نداریم و می‌توانیم به راحتی بازگو کنیم.
 
 وی در مورد حریف خود در بازی اول نیمی  تیم پدیده را شاندیز اضافه کرد: پدیده تیمی است که برای بار اول به لیگ برتر صعود کرده است  و بازیکنان با تجربه ای دارد.
 
 وی در مورد عقد قرار داد بازیکنان و کامل شدن  یا نشدن پاسخ داد: تیم ما با اکثر بازیکنان مورد نظر عقد قرار داد داشته است و تا حد مطلوب به اهداف مورد نظر رسیده‌ایم.
 
انتهای پیام/
 
برچسب ها: الماسی ، ملوان ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار