رئیس اداره کمیته امداد شهرستان ملارد گفت: یکی از عمده‌ترین اولویت‌های مجموعه مذکور در شهرستان مورد اشاره اشتغالزایی در جهت توانمندسازی اقتصادی خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد است.

مهدی راجی، رئیس کمیته امداد شهرستان ملارد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران   در تشریح عمده‌ترین دستور کارهای مجموعه مذکور در منطقه مورد اشاره اظهار داشت: اشتغالزایی برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد به منظور توانمندسازی اقتصادی هرچه مطلوب‌تر خانوارهای نیازمند که با مشکل اشتغال مواجهند یکی از جدی‌ترین اولویت‌های ما به شمار می‌رود.
 
وی در ادامه افزود: افراد تحت پوشش و متقاضی اشتغال با معرفی به مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای و گذراندن دوره‌های تخصصی مربوطه، پس از طی مراحل آموزشی و اخذ مدرک، با اعطای وام‌هایی تحت عنوان امدادی، بانکی، توانمندسازی و کارانگیزی، قادر خواهند بود مشغول به فعالیت در حوزه آموزش دیده خویش شوند و به کسب و کار مشغول شوند. 

رئیس کمیته امداد شهرستان ملارد در پایان خاطر نشان کرد: باتوجه به نامگذاری سالجاری تحت عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری، برنامه‌هایی نیز به منظور تقویت بنیه فرهنگی خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد در دستور کار قرار دارد که عملیاتی می‌شود. 

انتهای پیام/  

برچسب ها: اشتغال ، ملارد ، توانمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار