مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 19 از ساماندهی بساط‌گستران و دست‌فروشان در این منطقه خبر داد.

بهروز عسگری مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 19 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح سازماندهی بساط‌گستران و دست‌فروشان در نواحی 5 گانه و محلات 13 گانه منطقه 19 در دستور کار اداره ساماندهی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور افزایش پویایی و چشم‌اندازهای بصری، رفع سد معبرها و سهولت تردد شهروندان، کاهش آلاینده‌های محیط زیست، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در دست اجراست.

عسگری اظهار داشت: در این طرح اکیپ‌های ساماندهی با حضور در نواحی 5 گانه و سراهای محلات 13 گانه منطقه 19 اقدام به ساماندهی بساط‌گستران و دست‌فروشان خواهند کرد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: ساماندهی بساط‌گستران و دست‌فروشان در نواحی 5 گانه و محلات 13 گانه منطقه 19 آماده‌باش اکیپ‌های ساماندهی بساط‌گستران و دست‌فروشان در نواحی 5 گانه و محلات 13 گانه منطقه 19از اقدامات اجرایی این طرح است.

عسگری خاطر نشان کرد: انتقال مشاغل و صنوف آلاینده و مزاحم به خارج از بافت مسکونی، ساماندهی شست‌وشو و رنگ‌آمیزی کیوسک‌های مطبوعاتی، اجرای طرح مبارزه با جانوران مضر شهری و زنده‌گیری سگ‌های ولگرد از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار