نیکی لائودا باور دارد که اگر فرمول‌یک دوست دارد دوباره در اوج قرار بگیرد، باید تمامی قوانینی که در این ۱۰ سال اخیر وضع شده است را به دست فراموشی بسپارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در ماه‌های اخیر بسیاری از مدیران تیم‌ها از آینده رقاب‌های فرمول‌یک ابراز نگرانی کردند. به خصوص با ورود موتورهای توربو به این مسابقات در فصل جاری، صدای افسانه‌ای اتومبیل‌های فرمول‌یک برای همیشه قطع شد. در همان اوایل فصل برنی اکلستون و خصوصاً لوکا دی‌مونتزملو از قانون موتورهای جدید بسیار ناراحت بودند و عنوان کردند آینده فرمول‌یک در خطری جدی است.

ژان تاد رئیس فدراسیون اتومبیل‌رانی جهان گفت جلسه‌ای با مشارکت همه تیم‌ها و همه صاحب‌نظران در آینده تشکیل خواهد شد تا درباره آینده رقابت‌های فرمول‌یک تصمیمی جدی گرفته شود.

لائودا که از هم اکنون عنوان کرد در این جلسه حضور داشت گفت: باید در ۱۰ سال گذشته ببینیم چه قوانینی وضع شده و چه چیزهایی به این ورزش اضافه شده است. باید همه این موارد را لیست کنیم.

«باید هر قانونی که در این ده سال به فرمول‌یک اضافه شده را تک تک مورد بررسی قرار بدهیم. باید ببینیم کدام قانون منطقی است و کدام غیر منطقی بوده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: فرمول یک ، لائودا ، ژان تاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار