دنیل ریکاردو عنوان کرد از ردبول در چند رقابت گذشته انتظار عملکرد بهتری داشته و از بابت سرعت پایین اتومبیل‌های تیم، بسیار متعجب شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دنیل ریکاردو با یک استراتژی موفق توانست رقابت در سیلورستون را در رده سوم به اتمام برساند. اما به دلیل عملکرد ضعیف اتومبیلش نه تنها از مرسدس‌ها عقب‌تر دیده شد، بلکه از ویلیامز‌ها هم شکست خورد.

ریکاردو گفت: رقبای ما در حال دور شدن از ما هستند. این موضوع را در سیلورستون دیدیم. ویلیامز واقعاً سرعت بسیار زیادی گرفته است.

وی افزود:ما امیدوار بودیم در سیلورستون به نسبت چند رقابت گذشته سریع‌تر باشیم. در آن گرندپری باور داشتیم می‌توانیم سرعت بیشتری داشته باشیم، اما تنها یک استراتژی موفق بود که باعث شد مسابقه را در رده سوم تمام کنیم.

ریکاردو تاکید کرد:ما هنوز هم مشغول پیدا کردن پاسخ های مناسب برای کمبود و ضعف‌های اتومبیلمان هستیم. از لحاظ نیروی رو به پایین و سرعت در پیچ‌ها هنوز هم اتومبیل فوق‌العاده‌ای داریم، اما باید قبول کنیم که دیگران هم به نسبت اوایل فصل بد نیستند و عملکرد خوبی از خود به نمایش می‌گذارند. آنها هم نیروی رو به پایین کافی را در اتومبیل خود پیدا کردند و در مسیرهای مستقیم هم به اندازه کافی سریع هستند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ریکاردو ، ردبول ، اتومبیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار