معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 12،‌ از انتقال 172 واحد صنفی آجیل و خشکبار تا سال 94 به قرچک ورامین در این منطقه خبر داد.

عباس فخارمنش معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 12 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: انتقال 172 واحد صنفی آجیل و خشکبار در بازار بزرگ تهران در دستور کار اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12 قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح با تکمیل و بهره‌برداری سوله‌های صنفی آجیل و خشکبار در شهرک صنعتی قرچک ورامین تا سال 94 در دست اجرا است.

فخارمنش اظهار کرد: در این طرح شهرداری منطقه 12، معاونت امور شهری و فضای سبز و اداره ساماندهی منطقه 12، شهرداری ناحیه سه و بازار بزرگ تهران، اتحادیه صنف آجیل و خشکبار و شرکت ساماندهی شهر تهران مشارکت و همکاری دارند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: شناسایی واحدهای صنفی آجیل و خشکبار در منطقه 12،‌ انتقال 172 واحد صنفی آجیل و خشکبار از بازار بزرگ تهران به شرکت صنعتی قرچک ورامین، انجام مذاکره‌ها، با اتحادیه‌ صنف آجیل و خشکبار و شرکت ساماندهی تهران به منظور تکمیل سوله‌های صنف آجیل و خشکبار در شهرک صنعتی قرچک ورامین از اقدامات اجرایی این طرح است.

فخارمنش خاطرنشان کرد: انتقال مشاغل مزاحم و آلاینده‌ به خارج از منطقه 12، اجرای طرح مبارزه با جانوران مضر شهری، زنده‌گیری سگ‌های ولگرد، ساماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی از اقدامات اجرایی این طرح است.

انتهای پیام/

برچسب ها: انتقال ، واحد ، اجیل ، خشکبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار