"مشير المصری"نماینده جنبش حماس در مجلس قانونگذاری فلسطین:مقاومت برای مقابله با هرگونه تجاوز صهیونیست ها کاملا آمادگی دارد و غزه را به جهنمی برای نظامیان صهیونیست تبدیل خواهد کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛ " مشیر المصری" در مصاحبه با شبکه تلویزیونی المیادین درباره نبرد زمینی در نوارغزه، گفت واضح و روشن است که دشمن صهیونیستی تصمیمی برای نبرد زمینی صادر کرده است. همچنین نظامیان صهیونیست تلاش هایی در مناطق مرزی برای ورود به مناطق فلسطینی انجام دادند اما نیروهای مقاومت در کمین آن ها بودند و دلیل آن حوادثی است که امروز در شمال بیت لاهیا و شمال بیت حانون رخ داده است به طوری که مبارزان گردانهای قسام شاخه نظامی جنبش حماس دشمن صهیونیستی را غافلگیر کردند و خسارت های سنگینی به نظامیان صهیونیست وارد کردند. به طوری که برخی از تانک ها منفجر و برخی از نظامیان کشته شدند.
"المصری" افزود دشمن صهیونیستی همچنین در چند روز گذشته شانس خود را با به حرکت در آوردن برخی از جیپ های نظامی و تانک ها در مرزهای نوارغزه امتحان کرد اما تعدادی از جیپ ها و تانک ها با موشک منفجر شدند.
مجری شبکه پرسید اگر اسرائیل تصمیم به یورش و پیشروی بیشتر در نوارغزه بگیرد مقاومت چه واکنشی نشان می دهد؟

"مشیر المصری" پاسخ داد نظامیان صهیونیست باید در این صورت منتظر مرگ به دست مقاومت باشند. در این صورت غزه به گورستان اشغالگران تبدیل خواهد شد. اگر نظامیان صهیونیست وارد نوارغزه شوند نمی توانند از آن خارج شوند. همانطور که آن ها تصمیم گرفتند این جنگ را به راه بیندازند اما نمی توانند به این جنگ پایان دهند زیرا همه چیز به مقاومت و ملت فلسطین و پایداری و ایستادگی فلسطینی ها بستگی دارد که از مقاومت حمایت می کنند. تصمیم بنیامین نتانیاهو برای ورود به جنگ زمینی معنا و مفهومی دارد. یکی اینکه این تصمیم نشانه شکست حمله هوایی است. رژیم صهیونیستی در حملات به نوارغزه کودکان، زنان و سالخوردگان را هدف قرار داده و اکثر شهدا کودک، زن و سالخورده بوده اند. علاوه بر این رژیم صهیونیستی خانه ها را بر سر غیرنظامیان ویران کرده است. از سوی دیگر این تلاش ها برای بهبود وجهه کابینه نتانیاهو و بالا بردن روحیه صهیونیست ها صورت می گیرد. این تصمیم همچنین نشان می دهد رژیم صهیونیستی در این جنگ به اهداف خود نرسیده است و به زرادخانه نظامی مقاومت آسیب وارد نشده است و مقاومت برای مقابله با هرگونه تجاوز صهیونیست ها کاملا آمادگی دارد بلکه نبرد زمینی، نبرد مقاومت است و مقاومت غزه را به آتش و جهنمی برای نظامیان صهیونیست تبدیل خواهد کرد؛ نظامیانی که نتانیاهو با آن ها ماجراجویی می کند و جان آن ها را به خطر می اندازد تا جایگاه خود را حفظ کند.

"المصری" افزود مقاومت همواره در کمین و کاملا آماده است. شلیک موشک های مقاومت به حیفا و تل آویو و به پرواز در آوردن هواپیما در آسمان تل آویو و اجرای برخی ماموریت های اطلاعاتی، تنها بخش اندکی از آمادگی زیاد مقاومت برای نبرد زمینی است. معتقدیم این آرزوی مقاومت است زیرا مقاومت فلسطینی که در میدان نبرد متحد و یکپارچه است به دشمن صهیونیستی در این نبرد خسارت های سنگینی وارد خواهد کرد.

عضو برجسته حماس درباره خواسته های مقاومت برای برقراری آتش بس، اظهار داشت گروههای مقاومت موضع و دیدگاه و شرطهای خود را درباره موضوع آتش بس مطرح کرده اند و در تماس های عربی و اسلامی و بین المللی که با حماس در این زمینه صورت گرفته است، در اختیار همه میانجیگران قرار داده اند. قطعا شرطهای ما معقول است و باید خواسته های ملت فلسطین را برآورده کند. باید تجاوز همه جانبه علیه ملت فلسطین متوقف شود و محاصره ظالمانه پایان یابد و همه گذرگاههای نوارغزه بازگشایی شود. موضع مقاومت واضح و روشن است و آتش بس مجانی و بدون امتیاز برقرار نمی شود و باید دشمن صهیونیستی بهای آن را بپردازد.

مجری شبکه پرسید آیا نقش مصر را قبول دارید یا اینکه نقش ترکیه و قطر را ترجیح می دهید؟
وی پاسخ داد من از همه میانجیگری ها و تلاش هایی که در این زمینه صورت می گیرد استقبال می کنیم. کشورهای عربی و اسلامی باید به مسئولیت های خود برای متوقف کردن تجاوز علیه ملت فلسطین و حمایت از مقاومت عمل کنند. از نقش هر کشوری که با شرطهای مقاومت تعامل کند استقبال می کنیم و هر کشوری که بخواهد مقاومت را نادیده بگیرد و شرطهایی بدون توجه به خواسته مقاومت تحمیل کند در این معادله نقشی نخواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار