سارقانی که با تهدید رانندگان با سلاح سرد اقدام به سرقت خودرو در یکی از شهرستان های استان آذربایجان شرقی کرده بودند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ماموران انتظامی شهرستان بوکان در راستای مقابله با سرقت و شناسایی سارقان اقدامات گسترده خود را در مناطق آلوده با همکاری قرارگاه مبارزه با سرقت آذربایجان شرقی آغاز کردند.
 
در ادامه ماموران انتظامی شهرستان بوکان در حال گشت زنی در یکی از محدوده ‌های جرم خیز بودند که ناگهان به دو پسر جوان که در حال فروش قطعات و لوازم خودرو به طور غیر قانونی بودند، مشکوک شده و سپس آنان را بازداشت می کنند.
 
پس از انتقال دو متهم که "ناصر" و "مسعود" نام داشتند، در پلیس آگاهی مشخص شد که این دو دوست با همدستی یکدیگر اقدام به سرقت خودرو و تهدید رانندگان با سلاح سرد می کردند.  
 
همچنین متهمان پس از مواجه با مستندات پلیس به 6 فقره سرقت به عنف خودرو اعتراف کردند و انگیزه خود را تامین هزینه مواد مخدر عنوان داشتند.
 
سرهنگ صابر عباس زاده رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: دو متهم پس از بازسازی صحنه سرقت و شناسایی مالباختگان جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا منتقل شدند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار