معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19 از راه اندازی خانه‌های کودک در مساجد این منطقه خبر داد.

حجت الاسلام رسول جوادی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: راه اندازی خانه‌های کودک در مساجد محلات 13 گانه منطقه 19 در دستور کار معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور پیوند میان کودکان با مساجد، حضور پر رنگ کودکان در مساجد، ترویج فرهنگ آموزه‌های مذهبی، دینی و قرآنی میان کودکان در محلات 13 گانه منطقه 19 در دست اجرا است.

حجت الاسلام جوادی اظهار داشت: در این طرح معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 19، اداره فرهنگی، اداره مشارکت‌های اجتماعی کانون و کودک، شهرداری نواحی 5 گانه و مساجد منطقه 19 مشارکت و همکاری دارند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: راه اندازی خانه‌های کودک در مساجد محلات 13 گانه منطقه 19، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی مذهبی، دینی و قرآن ویژه کودکان و والدین آن‌ها از اقدامات اجرایی این طرح است.

حجت الاسلام جوادی خاطرنشان کرد: برگزاری اردو‌های مذهبی و زیارتی، پرداختن به مباحث ارزشی، دینی و قرآنی ویژه کودکان به عنوان شاخص ترین طرح‌های شهرداری، توسعه سبک زندگی قرآنی، ایجاد وحدت میان شهروندان و مساجد از طریق آموزش‌های قرآنی با حضور، همکاری و مشارکت روحانیون از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 است.

انتهای پیام/
برچسب ها: کودک ، مساجد ، شهرداری ، معاون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار