کارشناس فوتبال گفت: تیم‌های حاضر در جام جهانی 2014 برزیل تلفیقی از تیم‌های با کیفیت بالا و نه چندان جذاب هستند.

نعیم سعدآوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تیم آلمان تنها تیمی بود که در مسابقات جام جهانی 2014 برزیل از لحاظ کفی و برنامه در سطح بالایی قرار داشت و توانست با برنامه کامل به فینال جام جهانی 2014 برزیل برسد و برنده از زمین بیرون بیاید.

وی همچنین درباره ارزیابی‌اش از جام بیستم نسبت به جام‌های دیگر افزود: در جام جهانی 2014 برزیل تیم‌هایی که از لحاظ آمادگی جسمانی و هماهنگی کامل تری برخوردار بودند و برای مسابقات برنامه داشتند، با زحمات زیاد توانسته بودند به مراحل بالاتر صعود کنند و تیم‌های دیگری نیز بودند که با وجود ستارگان زیادی که داشتند، توانستند به پیروزی برسند.

در جام جهانی 2014 نشان داده شد که مهره‌ها و تاکتیک‌های فردی نمی‌تواند تعیین کننده باشند، چرا که برد تیم‌ها بستگی به هماهنگی و کار تیمی دارد و بیشتر می‌تواند به شرایط فوتبال کمک کند.

وی درباره ارزیابی‌اش از ماندن یا نماندن کی روش افزود: ماندن کی روش بهتر است چرا که جام ملت‌های آسیا می‌تواند محک جدی برای تیم ملی ایران باشد و از لحاظ فنی تغییرات بیشتری نسبت به گذشته داشته باشیم و باید زمنن بیشتری به کی روش داده شود تا بتواند تیم را از لحاظ کیفی ارتقا دهد و می‌تواند تیم را از جام ملت های آسیا به پیروزی برساند.

در مجموع نمی‌توانیم بازی‌های جام جهانی را معیاری برای ماندن یا نماندن کی روش قرار دهیم.

وی همچنین درباره ارزیابی‌اش از تیم ملی ایران در جام بیستم گفت: تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی 2014 برزیل در فاز دفاعی تا اندازه‌ای موفق بود ولی در فاز حمله نتوانست به خوبی ظاهر شود و یک مجموعه زمانی می‌تواند ایران را در این دو فاز آماده کند تا بتواند برنامه کاملی برای جام‌های دیگر داشته باشد ولی در هر حال روزنه‌ای در تیم ملی ایران در خط دفاع ظاهر شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار