سرپرست معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری استان ایلام گفت: طرح توسعه زیرساخت محور گردشگری امامزاده ابراهیم قتال (ع) استان ایلام آغاز شد.

 به گزارش حوزه میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان ایلام ، "محمدنورالهی"  با بیان این خبر اظهار داشت: طرح توسعه زیرساخت محور گردشگری امامزاده ابراهیم قتال (ع) در شهرستان دهلران با 2میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سال92 آغاز شد.
 
 وی با اشاره به اینکه این طرح با 2میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است، تصریح کرد:  عملیات اجرایی فاز اول آبرسانی با اعتبار 1میلیارد ریال از روستای بیشه دراز با حدود4کیلومتر وبا 50درصد پیشرفت فیزیکی آغاز شده است البته طول خط آبرسانی از روستای بیشه دراز به امامزاده ابراهیم قتال نزدیک به 12 کیلومتر است.
 
سرپرست معاونت برنامه ریزی وسرمایه گذاری استان افزود: 600میلیون ریال نیز به فاز دوم برق رسانی به مجموعه گردشگری و 400میلیون ریال نیز به طرح زیرساخت مجتمع گردشگری اختصاص یافته است.
 
نورالهی توسعه زیرساخت محورهای گردشگری استان را از اولویت های اداره کل بیان داشت وافزود: همواره امامزاده ابراهیم قتال(ع) شهرستان دهلران مورد توجه هم استانیها و سایر هموطنان بوده است که ایجاد مکانی مناسب جهت رفاه حال گردشگران و زائران در کنار آن برای این اداره کل از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است.
 
لازم به ذکر است فاز اول برق رسانی به امامزاده ابراهیم قتال در سال90 با اعتبار 2میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی انجام شده است.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار