رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کرج گفت: رعایت ایمنی و سلامت محیط کار باید اولویت اصلی فضای کسب و کار و صنعت کشور باشد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محمد بهرام زاده رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کرج، در خصوص کسب رتبه برتر کمیته حفاظت ایمنی و بهداشت کار شرکت پارمین جامعه در شهرک صنعتی نظرآباد گفت: کمیته حفاظت ایمنی و بهداشت برتر کشوری براساس شاخص‌های 15 گانه وزارت تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی مبنی بر رعایت شاخص های ایمنی و بهداشت کار تشکیل جلسه کمیته، پیگیری، اجرایی کردن مصوبات و برگزاری جلسات آموزشی برای کارگران به منظور ایجاد محیط امن برای کار، هر ساله انتخاب و معرفی می شوند.
 
وی افزود: کمیته حفاظت ایمنی و بهداشت شرکت پارمین جامعه که تولید کننده پوشاک جین است به دلیل رعایت استانداردهای ایمنی و شغلی در محیط کار از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال جاری به عنوان کمیته برتر کشوری انتخاب و معرفی شد.
 
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز خاطر نشان کرد: امروز رعایت ایمنی و سلامت محیط کار باید اولویت نخست فضای کسب و کار و صنعت باشد چرا که توجه خاص به این موضوع زمینه ساز رشد و بالندگی و ارتقاء خط مشی کیفیت کارخانجات و اماکن صنعتی است.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: ایمنی ، رعایت ، تعاون ، کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار