نوت بوک X552LD، کارآمد و مقرون به صرفه + عکس

یکی از کارآمدترین نوت بوک‌های شرکت ایسوس مدل X552LD است که در حال حاضر نیز در بازارهای داخلی ایران موجود می‌باشد. این نوت بوک به گونه‌ای طراحی شده است که گستره وسیعی از نیازهای کاربران مختلف را پوشش دهد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بازار جهانی نوت بوک روز به روز در حال گسترش است و تنوع این محصول نیز به میزان چشم گیری افزایش پیدا کرده است. با پیشرفت فن آوری، نوت بوک ها دیگر برخی از محدودیت های کاربری گذشته را ندارند و از لحاظ کارایی با رایانه های رومیزی برابری می کنند. ویژگی های کاربری گسترده، امکانات وسیع و قابلیت جابجایی آسان، از جمله مهمترین عواملی هستند که استفاده از نوت بوک را برای کاربران مختلف خوش آیند کرده است. در همین راستا، در حال حاضر شرکت های بسیاری در زمینه تولید نوت بوک فعال هستند و رقابت سختی نیز برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار با یکدیگر دارند.



شرکت ایسوس از جمله بزرگترین تولید کنندگان نوت بوک در دنیا به شمار می رود که در طی سال های اخیر با توجه به تنوع محصولی که داشته، توانسته است سهم قابل توجهی از بازارهای جهانی را در اختیار بگیرد. یکی از کارآمدترین نوت بوک های این شرکت مدل نوت بوک X552LD است که در حال حاضر نیز در بازارهای داخلی ایران موجود می باشد. این نوت بوک به گونه ای طراحی شده است که گستره وسیعی از نیازهای کاربران مختلف را پوشش دهد. به این ترتیب که از جمله مهمترین قطعات سخت افزاری این محصول می توان به پردازنده Core i5 4200U اینتل، کارت گرافیک NVIDIA GeForce 820، ۴ گیگابایت حافظه DDR3 1600MHz و ۵۰۰ گیگابایت هارد دیسک اشاره کرد. مجموعه این قطعات برای کار با اکثر نرم افزارهای اجرایی، پردازشی و بازی های سه بعدی کافیست و کاربری های این نوت بوک را تنها به اجرای نرم افزارهای آفیس و وب گردی محدود نمی کند. صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی با نور پس زمینه LED و کیفیت ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل این نوت بوک نیز از دیگر مزیت های آن به شمار می رود.



از طرفی این قطعات سخت افزاری و ابعاد نسبتا بزرگ صفحه نمایش باعث سنگینی بیش از حد نوت بوک نشده اند و به قابل حمل بودن آن لطمه ای وارد نکرده اند. وزن X552LD به همراه باطری ۴ سلولی کمتر از ۲۵۰۰ گرم می باشد و به راحتی می توان با یک کیف دستی آن را با خود حمل کرد. این نوت بوک در دو رنگ بدنه مشکی و سفید با دو سال گارانتی آواژنگ در بازاهای داخلی کشور موجود می باشد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۰۹:۱۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۳
1,760,000
Iran (Islamic Republic of)
عظیم
۲۰:۵۰ ۲۸ تير ۱۳۹۳
خب قیمتش چنده؟
Iran (Islamic Republic of)
یحیی قادری چرمهینی
۱۰:۲۶ ۲۷ تير ۱۳۹۳
اگه میشه کد بنر دریچه را به من بدین بگزارم تو وبلاگم.
آخرین اخبار