رئیس پیش‌بینی جوی اداره‌کل هواشناسی زنجان به افزایش مداوم دمای این استان طی چند روز گذشته اشاره کرد و گفت: زنجان به احتمال زیاد شاهد دمای 40 درجه هم خواهد بود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،سونا صرفی، وضعیت جوی این استان را در حال حاضر پایدار دانست و اظهار داشت: این وضعیت تا سه روز آینده در استان حاکم می‌شود.

وی با بیان اینکه انتظار ناپایداری جوی قابل توجهی در استان زنجان وجود ندارد، اضافه کرد: تنها ممکن است ناپایداری‌های محلی در مناطق مختلف وجود داشته باشد.

رئیس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان به افزایش مداوم دمای استان طی چند روز گذشته اشاره و تصریح کرد: زنجان به احتمال زیاد شاهد دمای 40 درجه هم خواهد بود.

این مسئول افزود: برخی شهرهای گرم استان دمایی به مراتب بالاتر از 40 درجه را طی چند روز آینده شاهد خواهند بود.

صرفی در پاسخ به سئوالی در مورد شرجی بودن وضعیت جوی زنجان گفت: رطوبت در این استان چندان بالا نبوده است ولی آنچه مسلم است پوشش ابری چنین وضعیتی را به وجود آورده است.

وی، نوسان دمایی شهر زنجان را طی 24 ساعت گذشته 16 درجه عنوان کرد و افزود: دمای این شهر طی این مدت بین 19 و 35 درجه بالای صفر در نوسان بوده است.

رئیس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان پایین‌ترین دمای گزارش شده از استان را با 17 درجه بالای صفر از سلطانیه اعلام و ادامه داد: بالاترین دما هم طی روز گذشته با 41 درجه بالای صفر از ماهنشان گزارش شده است.

این مسئول دمای فعلی شهر زنجان را 25 درجه بالای صفر عنوان کرد و گفت: این دما نسبت به دیروز در همین بازه زمانی تغییری نداشته است.

صرفی با اشاره به تداوم هوای گرم در استان زنجان طی چند روز آینده تاکید کرد: ورود سیستم خنک از روز یکشنبه چند درجه‌ای دما را کاهش خواهد داد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: زنجان ، ابری ، ماهنشان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.