بازیکن تیم نفت تهران و تیم ملی امید گفت: با وینگادا سرمربی تیم ملی امید می‌خواهیم در آسیا آقایی کنیم.

آرش رضاوند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تمرینات‌مان در دو نوبت صبح و عصر صورت می‌گیرد صبح‌ها معمولا کارهای بدنسازی انجام می‌دهیم و بعدازظهرها به کارهای تاکتیکی می‌پردازیم. دو بازی دوستانه با تیم صبای قم و ملوان داریم.

وی تصریح کرد: در این فصل توانستیم بازیکنان خوبی جذب کنیم ایمان مبعلی، دیوید ویکرون؛ سیامک کوروشی، سعید لطفی را به خدمت گرفتیم. من هم خودم در این فصل قراردادم را با باشگاه نفت به مدت سه فصل دیگر تمدید کردم.

رضاوند در خصوص دریافت مطالباتش از فصل گذشته گفت: من مبلغ قراردادم را از تیم‌ امیدها به طور کامل دریافت کردم ولی تاکنون مبلغی از تیم بزرگسالان دریافت نکردم که قرار است این مطالبات هم به من داده شود.

هافبک میانی تیم فوتبال نفت تهران در خصوص پیش‌بینی‌اش از جایگاه نفت در لیگ چهاردهم گفت: با جذب بازیکنان جوان و مکمل کردن بازیکنان با تجربه توانایی کسب جایگاه مناسب و در خور نام نفت تهران را در لیگ چهاردهم داریم. در این فصل با توجه به عملکرد خوبمان در فص گدشته توقعات از نفت بالاست که ‌می‌توانیم با همت و تلاش و رهنمودهای منصوریان سرمربی تیم این مهم را انجام دهیم.

رضاوند در مورد تیم ملی امید در پایان خاطرنشان کرد: تمرینات تیم ملی امید هم در کمپ تیم‌های ملی انجام می‌شود. قصد داریم با وینگادا و کادر فنی خوبش در آسیا آقایی کنیم. نظارت‌های افاضلی هم به عنوان مدیر فنی کمک شایانی به ما می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار