الیور بیرهوف، مدیر فنی تیم ملی آلمان از امضا قرارداد جدید با یواخیم‌ لوو سرمربی تیم ملی آلمان تا سال 2016 خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از سایت کورابیا، الیور بیرهوف، مدیر فنی تیم ملی آلمان پس از پیروزی این تیم در مقابل آلمان در فینال جام‌جهانی 2014 برزیل و کسب این جام در گفتگو با شبکه تلویزیونی ARD از عملکرد خوب یواخیم لوو تقدیر کرد و گفت: ما خواستار همکاری با وی تا سال 2016 هستیم.

وی اظهار داشت: که او و یواخیم لوو از سال 2004 با تیم ملی آلمان قرارداد امضا کرده و شروع به کار کرده‌اند و او از سال 2006 به جای یورگن کلینسمان به عنوان مدیر فنی تیم انتخاب شده است.

همه از بیرهوف و لوو می‌خواهند که قراردادشان را تا سال 2016 تمدید کنند و این در حالی است که کمک مربی لوو "هاتری فلیک" به عنوان مدیر ورزشی فدراسیون فوتبال آلمان انتخاب شده است.

وی افزود: این بحث و گفتگوها در مورد ابقاء لوو به عنوان سرمربی از فصل پیش ادامه داشته و تصمیم‌گیری به پس از جام‌جهانی 2014 موکول شده بود و لیکن یواخیم لوو این پیشنهاد را رد کرد و گفته می‌خواهد فکر کند.

ولفگانگ نیرس باخ، رئیس فدراسیون فوتبال آلمان احساس می‌کند که لوو به کارش به عنوان سرمربی ادامه خواهد داد و گفته که برای دو سال آینده نیز سرمربی باقی بماند.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار