ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی و توجه به آموزه های اسلامی تنها راه مقابله با توطئه دشمنان است.

به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران سننندج  ،معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان با اعلام این مطلب گفت: فرهنگ غنی ایرانی اسلامی با توجه به آموزه هایش می تواند بسیاری از افکار غلط و راه های انحرافی را از بین ببرد.

آشناگرافزود : باید با تکیه بر داشته های فرهنگی و دینی خود فتنه های دشمنان را خنثی کرد و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان در ادامه گفت: انتظار می رود با برنامه ریزی و هم فکری مسیر درست انتخاب کنیم چرا که انتخاب درست مسیر هر چند با گام‌ های کوتاه همراه باشد به اهداف بلند و موثر ختم می شود.

وی افزود: تکریم ارباب رجوع در ادارات و دستگاه‌ های اداری، توجه به میز خدمت در ادارات و ترویج مسائل فرهنگی و ارزشی و همچنين توجه به بحث حجاب و عفاف در ادارات از راهبردهای این طرح است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان بیان کرد: 26 دستگاه اداری در قالب 10 کمیته در این طرح حضور دارند و 14 دستگاه دیگر به این مجموعه اضافه می شوند و دیگر شهرستان ‌های استان نیزدر این طرح مشارکت داده می شوند.

وی همچنین در ادامه سخنان خود ضریب نفوذ ایران در اینترنت را بیش از 54 درصد عنوان کرد و افزود: دسترسي به اينترنت حدود 41 میلیون نفر را شامل می ‌شود و91 درصد از این رقم از طریق اینترنت پرسرعت و فیبرنوری وارد می‌ شود.

اشنا گر همچنین به پیامد های منفی ماهواره در بین خانواده ها اشاره کرد و گفت: تخریب خانواده‌ ها، افزایش آمار طلاق و سست کردن بنیان خانواده‌ ها از جمله عواقب استفاده از ماهواره است.

وی گفت: تمامي ادارات و سازمان هاي دولتی هم باید از این ظرفیت‌ های سپاه در راستای خدمت بهتر به مردم استفاده کنند./ب

برچسب ها: ترویج ، فرهنگ ، دشمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.