سید احمد صفوی مدیر عامل سازمان میادین میوه وتره بار شهرداری تهران در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به کوتاه کردن دست واسطهها و از طریق ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان گفت: به دلیل استقبال خوب شهروندان از میادین جدید میوه وتره بار، این سازمان تعداد میادین خود را در پایتخت افزایش میدهد.
وی افزود: تا پایان سال جاری تعداد میادین میوه تره بار پایتخت به 195 کشور افزایش مییابد.
صفوی هدف از تشکیل میادین میوه و تره بار را تهیه و توزیع میوه و تره بار و فرآوردههای کشاورزی مورد مصرف مردم با قیمت مناسب عنوان کرد و بیان داشت: این سازمان میوهای ارگانیک را در 5 میادین میوه و تره بار شهر برای رفاه شهروندان عرضه میکند و برای افزایش عرضه میوههای ارگانیک بیشتر نیازمند همکاری و میزان تولیدات تولید کننده ها است.
صفوی در پایان خاطرنشان کرد: این سازمان تلاش دارد و با مذاکره با تولید کنندهها حجم محصولات را در مراکز میادین میوه و تره بار افزایش دهد.
انتهای پیام/