هاشمی رفسنجانی با اشاره به کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 گفت: حقیقتاً نمی‌خواستم بیایم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، به نقل از کیهان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، نویسندگان، مدیران مسئول روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری و نیز گروهی از فعالان در عرصه‌های مجازی، سینماگران و مستندسازان با هاشمی رفسنجانی دیدار و گفت‌وگو کردند.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این دیدار فشارها و اذیت‌های سال‌های اخیر را برخاسته از سیاست‌زدگی بعضی‌ها در جامعه دانست و گفت: مردم ایران با درک عمیق و درست از شرایط، یک روز وارد عرصه انتخابات شدند و سیاسی‌ترین کار ممکن را انجام دادند و نگذاشتند انقلاب اسلامی بیش از این منحرف شود.
البته هاشمی هیچ اشاره‌ای به این موضوع نکرد که انقلاب اسلامی از چه چیزی با این شدت منحرف شده بود و اساساً ملاک انحراف چیست؟
هاشمی رفسنجانی در ادامه با تقبیح سانسور واقعیت‌ها در جامعه، گفت: هیچ کس با سانسور سود نمی‌برد و سانسورچی‌ها باید بدانند دل مردم همیشه با حقیقت است.
این سخنان هاشمی در حالی است که دو دولت موسوم به سازندگی،‌ پرونده قطوری از برخورد و سانسور منتقدان بر جای گذاشته است.
به گزارش ایسنا رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در بیان چرایی و چگونگی نام‌نویسی خویش در انتخابات ریاست جمهوری گفت: حقیقتاً نمی‌خواستم بیایم، اما وقتی اصرار مردم را دیدم، با خود گفتم که نباید به این همه تقاضاها، احساسات و استدلالات عقلی و سیاسی پاسخ منفی بدهم.
مهدی خزعلی یکی از حاضران این مراسم بوده که حضور وی در این مراسم قابل تامل است. مهدی خزعلی پس از به کما رفتن آیت‌‌الله مهدوی کنی، با انتشار مطلبی سخیف و توهین‌آمیز، نسبت‌های ناروایی را به رئیس مجلس خبرگان داد.

برچسب ها: هاشمی ، انتخابات ، دیدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار