کارشناس فوتبال کشورمان گفت: کی‌روش مربی بزرگی است و احتیاج به رشوه دادن به خبرنگارها برای حمایت از او ندارد.

رضا کرمانی‌مقدم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: کی‌روش مربی نامداری است که احتیاجی به رشوه دادن به خبرنگاران برای تمجید از وی ندارد که از طریق زیرمیزی دادن بخواهد خبرنگاران از آن حمایت کنند.

کارشناس فوتبال کشورمان همچنین درباره ارزیابی‌اش از اردوهای ترکیه افزود: امکانات بسیار مناسبی در کشور ترکیه وجود دارد که بازیکنان می توانند از نظر بدنسازی آنجا دوره خوبی را بگذرانند و ترکیه به دلیل داشتن ارتفاع بالایی که دارد برای بدنسازی مناسب است و زمین‌هایی دارد که در آنجاست بهترین امکانات برای بازیکنان می‌تواند باشد.

وی درباره ارزیابی‌اش از سقف قرارداد بازیکنان افزود: با این سقف قرارداد گذاشتن حق بازیکنان خوب از بین می‌رود چرا که به نظرم بازیکنان برتر باید به اندازه خوب بودنشان سقف قراردادشان بسته شود و این اجازه را فدراسیون فوتبال باید به مدیران باشگاه‌ها بدهد تا انها بتوانند راحت‌عتر بازیکنان مورد نظرخود را با هر بودجه‌ای جذب کنند.

کرمانی مقدم درباره ارزیابی‌اش از کدام تیم لیگ برتری در فصل نقل و انتقالات عملکرد بهتری داشته است بیان کرد: تیم‌های لیگ برتر تا به اینجا یارگیری خوبی داشتند و همه تیمها یکسان هستند و هرکدام توانستند به اندازه بازیکنان خوبی را جذب کنند و امیدوارم که بازی‌های خوبی را درلیگ برتر داشته باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار