به همت شهرداری تهران و از نخستین روز برپایی نمایشگاه حدود 10 هزار بسته افطاری در 5 نقطه نمایشگاه قرآن در بین بازدیدکنندگان و غرفه داران توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ابراهیم حیدری مدیر کمیته تسهیلات رفاهی نمایشگاه با اعلام این مطلب گفت: به منظور پذیرایی از بازدید کنندگان ، بسته های افطاری به همراه چای در ایستگاه های امانت و همچنین مسجد خرمشهر باغ موزه دفاع مقدس توزیع می شود.

حیدری همچنین از برپایی نماز مغرب و اعشا در نمایشگاه خبر داد و افزود: بدین منظور 3 نمازخانه به فرش ،مهر و همچنین موکت تجهیز شده است و علاوه بر مسجد خرمشهر با حضور امام جماعت هر شب نماز جماعت در این نقاط برگزار می شود.

وی همچنین از نصب 20 مخزن آب آشامیدنی از سوی شهردار ی تهران در سطح نمایشگاه خبر داد و افزود: این مخازن به همراه لیوان های یک بار مصرف در نقاط مختلف نمایشگاه نصب شده و هر شب در دونوبت شارژ می شوند.

حیدری نظارت بر ایستگاههای امانت ، اطفال و اشیای گمشده را بخش دیگری از امور کمیته رفاهی عنوان کرد و گفت: این جایگاهها هرشب حدود یکهزار بسته امانتی را از بازدیدکنندگان دریافت می کنند ضمن اینکه هماهنگی لازم در خصوص اطفال و اشیای گمشده نیز از رادیو نمایشگاه اعلام می شود.

وی نظارت بر عرضه مواد غذایی و همچنین تامین ایمنی و سلامت بازدیدکنندگان با همکاری ستادمدیریت مدیریت بحران نمایشگاه ، نظارت بر خدمات حمل و نقل ،ایستگاههای اطلاع رسانی را بخش دیگری از کارکردهای این کمیته عنوان کرد.
برچسب ها: نمایشگاه ، قران ، توزیع ، افطار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار