رییس جمعیت هلال احمر شهرستان فیروزکوه از برگزاری طرح سفره های مهربانی در برخی روستاهای شهرستان خبر داد.

ˈعلی محمدعلی تبارˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: در لیالی پرخیر و برکت قدر واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر فیروزکوه با همکاری خیرین اقدام به برپایی سفره های مهربانی و مراسم ضیافت افطار در برخی روستاهای شهرستان می کند.

وی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده این سفره ها در روستاهای ˈطرودˈ، ˈبادرودˈ، ˈانزهاˈ و ˈلزورˈ پهن شده و اطعام دهی انجام می شود.

محمدعلی تبار با اشاره به اعطای کمک هزینه بلاعوض بیش از 92 میلیون ریالی واحد داوطلبان به 41 نفر از مددجویان و ولی نعمتان انقلاب در سال گذشته، تصریح کرد: این طرح با قدرت و قوت در سال جاری نیز ادامه می یابد.

وی افزود: واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان فیروزکوه از هم اکنون آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی افراد و خیرین جهت برپایی سفره های مهربانی و اکرام مستمندان است.

این مقام مسؤول همچنین با اشاره به حضور نمایندگان سازمان انتقال خون در شهرستان خاطرنشان کرد: از ساعت 21 تا 24 امشب پایگاه اهدای خون در محل ساختمان قدیم هلال احمر واقع در کوی پلیس مستقر می شود و از اعضا، داوطلبان و مردم علاقه مند دریافت خون به عمل می آید.

وی ابراز امیدواری کرد؛ آحاد مردم برای اهدای خون در حد توان به پایگاه های انتقال خون مراجعه کنند تا به علت کمبود خون شاهد مشکلات جبران ناپذیر برای بیماران نباشیم./ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.