ثقفی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران:

دریافت کمک‌ اجباری به مدرسه در هنگام ثبت نام تخلف است / مبالغ دریافتی به خانواده‌ها برگردانده می‌شود

سخنگوی آموزش و پرورش شهرتهران از 85 مورد تذکرشفاهی و 53مورد تذکر کتبی به مدیران مدارس به عنوان اقدامات انجام شده توسط بازرسان اداره کل آموزش و پرورش خبر داد.

 مسعود ثقفی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص شکایت‌های مردمی ثبت شده در آموزش و پرورش شهر تهران گفت: امسال 900بازدید توسط بازرسان اداره کل آموزش و پرورش از روند ثبت نام دانش آموزان صورت گرفت که در این بین 105 مورد شکایت مردمی دریافت شد.
 
وی در ادامه افزود: بیشترین شکایت مربوط به فعال نبودن سامانه ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان است و بیشترین درخواست به ثبت نام خارج از محدوده محل سکونت اختصاص دارد.
 
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به ثبت 22مورد شکایت مردمی در خصوص دریافت کمک‌های مردمی در هنگام ثبت نام گفت: این کار تخلف محسوب شده و در همین خصوص 22 شکایت مردمی ثبت شده که پس از پیگیری‌های لازم کلیه مبالغ دریافتی به خانواده‌ها بازگردانده شد.
 
ثقفی همچنین اظهار داشت: 61مورد هدایت و راهنمایی، 85مورد تذکرهای شفاهی و 53مورد تذکر کتبی به مدیران مدارس جزء اقداماتی است که بازرسان در خصوص تخلفاتی که صورت گرفته، انجام دادند.
 
وی با اشاره به این که فعال نبودن سامانه‌ی ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان به دلیل مسائل سخت افزاری و نرم افزاری و پهنای باندی است که مورد نیاز سامانه بوده به وجود آمده، افزود: 2مدیر مدرسه نیز به دلیل تخلفاتی که از گذشته مرتکب شده بودند از سمت مدیریت مدرسه جابجا شدند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۱۴ تير ۱۳۹۴
الان رفتم مدرسه ثبت نام کنم مدیره میگه ۱۵۰هزار تومان پول کتابه ۱۰۰هزار تومان پول بیمه ۵۰هزار تخفیف ، ۲۰۰هزار تومان بدین ثبت نام کنین... واقعا ادم نمیدونه چی بگه...
لطفا رسیدگی شود...
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۰:۵۹ ۰۶ مهر ۱۳۹۳
خجالت بکشید مسئولین بی مسئولیت یعنی نمی دونید تمام مدارس پول می گیرن؟ خواهشا با شعور ملت بازی نکنید، یسریها سه هزار میلیاردی می دزدن آموزش پرورش هم اینجوری!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۲۹ تير ۱۳۹۳
آموزش و پرورش می گوید پول گرفتن در مدارس غیرقانونی است ؟ پس چرا شرط ثبت نام مدرسه ای دولتی در منطقه پونک دریافت حداقل سیصد هزارتومان پول نقد است اگر پول پرداخت نشود مدرسه ظرفیتش پرشده است اما اگر پول پرداخت شود درهمان لحظه ناگهان ظرفیت ثبت نام دارد!!!! تا کی باید به شعور ما توهین شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۴۸ ۲۷ تير ۱۳۹۳
این اقا جک میگیه جرات داری برو پولت راپس بگیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۲۷ تير ۱۳۹۳
همش بازی سیاسیه
فقط میخوان مردمو گول بزنن.
کل مدارس کشور پول میگیرن همه مسولا هم خبر دارن
Iran (Islamic Republic of)
میهمان
۰۴:۴۰ ۲۷ تير ۱۳۹۳
با سلام ریالی بابت سرانه دانش اموزی واریز نمی شود پس مدارس با چی بچرخند اینو قبول دارم که گرفتن شهریه باید ساماندهی شوند وشفاف سازی شود وانکار کل قضیه هم کار درستی نیست
Iran (Islamic Republic of)
عطا دهقانی
۰۱:۴۸ ۲۷ تير ۱۳۹۳
متاسفانه وزارت آموزش و پرورش نسبت به اخذ شهریه در مدارس دولتی چراغ سبز نشان می دهند و بعد اینطوری برخورد می شود .شهریه در مدارس دولتی طبق قانون اساسی ج ا ا ممنوع می باشد ملت مقاومت کنید و پرداخت نکنید و شکایت هم کنید تا صحت و سقم مطلب مشخص شود .شهریه ها ی که اخذ می شود برای دانش آموزان هزینه نمی شود !!!!!!!!!
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۶ تير ۱۳۹۳
SARI BE SHAHRESTAANHA BEZANID MADRESE RAA BAA BAGHALI O KHARAZI ESHTEBAAH GEREFTAN ,,AVAL POOL MIGIRAND BAD VALI RAA TOO MADRESE RAAH MIDAN
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۲:۳۶ ۲۶ تير ۱۳۹۳
با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات لطفا به مدارس سایر استان ها هم توجه کنید در مدارس منطقه ما مدیران به این حرفها توجه نمی کنند و فقط طلب پول می کنند . لطفا رسیدگی کنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۲۶ تير ۱۳۹۳
هر سال همین ها رو میگن اخرش موقع نام نویسی بیشتر از سال قفبل هم میگیرن طوری که انگار واقعا باید داد چرا مردم رو سرکار میذارین ..........
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۲:۳۱ ۲۶ تير ۱۳۹۳
سلام برای ثبت نام کلاس هفتم از من 1 میلیون تومان پول گرفتنداعتراض م را به کی یا به چه شماره تلفنی بگویم بگویم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۲۶ تير ۱۳۹۳
فقط هنگام ثبت نام ممنوع یعنی بعد از ثبت نام می تونن کمک اجباری دریافت کنند چرا با لغات بازی می کنید برادر من ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
فرداد
۱۱:۲۰ ۲۶ تير ۱۳۹۳
خداخيرتان بدهد اين حرفها فقط شعاره الان در همه مدارس رسما قبض پنجاه تومني را چاپ كردند و ميگن اول پول را بده بعد ثبتنام وگرنه برو جاي ديگه و جاي ديگه هم همينطور واقعا اموزش و پرورش خبر نداره ؟ شايد بازم جوكه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۳۴ ۲۶ تير ۱۳۹۳
تا بوده همین بوده خودشون تو رسانه ها میگن پول نگیرید بعد از اونور میگن پول را از خانوادهاشون بگیرید
United States of America
بیطرف
۱۱:۱۶ ۲۶ تير ۱۳۹۳
سلام
من مدیر مدرسه نیستم اما از نزدیک مشکلات یک مدرسه را دیده ام.شما از جناب آقای سخنگو بپرسید که سرانه سالیانه مدارس که از آموزش و پرورش میگیرند چند است؟پاسخ به این سوال تکلیف همه چیز را روشن میکند.من میگویم.سرانه مدارس چیزی حدود 300 تا نهایتا 800 هزارتومان است.ای کاش میشد این رقم را با کشورهای غربی ویا حتی عربی مقایسه کنیم.شما توقع دارید یک مدیر با دست خالی بتونه یک سال یکی مدرسه رو بچرخونه؟
Germany
savalan
۱۴:۲۰ ۲۶ تير ۱۳۹۳
دوست عزیز حرف شما کاملا درست ولی این مشکل دولت و اموزش وپرورش هست مردم بیچاره چرا باید جواب این مشکلات رو بدن این مردم به اندازه کافی مشکل دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۲۶ تير ۱۳۹۳
فقط دروغ همش دروغ همیشه دروغ
United States of America
ناشناس
۱۱:۰۱ ۲۶ تير ۱۳۹۳
آقاي عزيز تورابه خدا خودتان را مسخره كنيد ودست از اين حرفاي بيهوده برداريددوباره فصل ثبت نام شده و اين حرفا شروع شد از طرفي خودتان مي گويد بگير و اينجا اين حرف را مي زنيد
آخرین اخبار