سخنگوی فدراسیون کشتی کشورمان گفت: در خصوص بحث محرومیت کشتی ایران هیچ نامه‌ای از سوی فیلا برای ما ارسال نشده و مطرح شدن این موضوعات در حد شایعه است.

علی‌رضا رضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مطرح شدن موضوع محرومیت کشتی ایران به دلیل دوپینگ دو کشتی گیر کشورمان در سال‌های اخیر منطقی نیست، چرا‌که این تخلف توسط ورزشکار صورت گرفته و او نیز خودش با محرومیت روبرو شده است.   
 
دارنده مدال نقره المپیک تصریح کرد: حالا شاید برای فدراسیون جریمه‌ای در نظر گرفته شود اما بحث محرومیت صحت ندارد و هیچ نامه‌ای هم از سوی فیلا در این خصوص برای ما ارسال نشده است.
 
رضایی با بیان این که ما خودمان با جدیت با موضوع دوپینگ مبارزه می‌کنیم تاکید کرد: فدارسیون کشتی ایران خودش مخالف اصلی استفاده ورزشکاران از مکمل‌های غیر مجاز است و با این موضوع شدیداً برخود می‌کند به طوری که ما در تمامی مسابقات داخلی حتی لیگ فصلی نیز از کشتی گیران نمونه آزمایش گرفتیم و از این پس هم این موضوع را با جدیت بیشتر ادامه خواهیم داد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان فیلا درنظر دارند از سال 2015 میلادی به بعد با فدراسیون هایی که کشتی گیرانشان از مواد نیروزا استفاده می کنند نیز برخورد کنند و این محرومیت ها در خصوص ورزشکاران دوپینگی از آن سال به بعد اجرا خواهد شد اما هم اکنون هیچ برنامه ای برای فدراسیون هایی که نمونه آزمایش دوپینگ کشتی گیرانشان مثبت اعلام شده ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار