قائم مقام کمیته امداد مازندران گفت: سال قبل 28 هزار حامی در قالب طرح اکرام در استان جذب شده اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛ امیری کیا در دیدار با خانواده های مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نوشهر گفت: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار خوبی است تا خیرین و مردم نوعدوست مازندران برای کمک به مددجویان بیشتر گام بردارند.

وی بیان کرد: تعداد 40 هزار کیسه همیاران مولا را در راستای جمع آوری کمک های مردمی اختصاص دادیم و از طرفی 15 ماه مبارک رمضان که هفته اطعام ایتام است، تعداد 100 پایگاه در سراسر شهرهای مازندران برای جمع آوری کمک های مردمی و خیرین در سطح شهر و میادین تا 21 ماه مبارک رمضان استقرار دارند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران بیان کرد: از 21 ماه مبارک رمضان نیز که مصادف با شهادت امیرالمومنین حضرت علی(ع) است ثبت نام حامیان ایتام انجام می شود و بنابراین در این ایام خیرین و تمامی کسانی که مایل به کمک به مددجویان و یتیمان تحت پوشش این نهاد هستند می توانند ثبت نام کنند.

وی به اجرای طرح اکرام در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در این طرح 110 میلیارد ریال کمکهای مردمی جمع آوری شد و در این ارتباط 28 هزار نفر نیز حامی این طرح شدند که بر این اساس تعداد پنج هزار و 500 نفر تحت پوشش قرار گرفتند.

امیری کیا با بیان اینکه در حوزه جمع آوری صدقات مردمی از طریق صندوق های صدقات با رشد 30درصدی به نسبت سال گذشته روبرو بودیم اظهار داشت: امیدواریم با مشارکت های مردم همیشه نوعدوست مازندران این رقم افزایش یابد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران رویکرد این نهاد در سال جدید را توانمندسازی مددجویان تحت پوشش دانست و تصریح کرد: تمام تلاش ما در بحث توانمندسازی خانواده های تحت پوشش این است تا بتوانند برای خودشان درآمدی پایدار ایجاد کرده و از پوشش این نهاد خارج شوند./ز

برچسب ها: جذب ، حامی ، نیازمندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.