صادقی در نطق‌ میان‌دستور:

بزرگترین جفا در اجرای اقتصاد مقاومتی، برخورد شعارگونه با آن است

عضو هیئت رئیسه مجلس در نطق میان‌دستور خود گفت: بزرگترین جفا در اجرای اقتصاد مقاومتی تفسیر به رأی آن و برخورد شعارگونه با آن است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، ضرغام صادقی نماینده مردم شیراز در نشست علنی امروز (چهار‌شنبه 25 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور خود گفت: به صرفه نبودن تهدیدات آمریکا و متحدانش در لشکرکشی مستقیم چندین ساله آنها به کشورهای اسلامی طراحی مدل جدیدی را به دنبال داشته تا با برنامه چندین ساله تجزیه کشورهای اسلامی از طریق ایجاد اختلاف و فرقه‌گرایی را رواج  دهند و از همه ظرفیت‌های منطقه‌ای هم در این زمینه استفاده کردند.
 
وی ادامه داد: سوریه، عراق و افغانستان نمونه‌های غم‌انگیزی از اینگونه تلاش‌ها است تا امنیت رژیم غاصب صهیونیستی تضمین شود البته مقاومت ستودنی و بی‌نظیر مردم مظلوم و صبور فلسطین به خصوص غزه اگرچه با صرف دلارهای نفتی برخی کشورهای مرتجع همراه بوده، اما نصرت الهی و اتحاد مسلمانان و عدم سکوت آنان زمینه پیروزی آتی مردم با استقامت فلسطین را فراهم خواهد کرد.
 
صادقی اظهار داشت: بی‌تردید داعش و به وجود آورندگان این اندیشه و گروه هرگز موفق به پیاده‌کردن اهداف پلیدشان نخواهند شد.
 
نماینده مردم شیراز ادامه داد: مدل برتر و متقی ولایت فقیه وجه تمایز ما با سایر کشورهای اسلامی است که این روزها در آتش خون و اختلاف و آشوب احوال خود را سپری می‌کنند.
 
این نماینده مردم نهم تصریح کرد: ما باید قدردان این نعمت الهی و تدابیر حکیمانه معظم‌له باشیم و قدر ایشان را در شرایط و سختی‌های انقلاب بدانیم.
 
وی با اشاره به رقابت گروه‌های سیاسی در کشور گفت: تدبیر حکیمانه، اتحاد و تحکیم نظام اسلامی،اقتدار و حفظ منافع ملت، اطاعت از ولی فقیه منجر به رقابت‌های سیاسی سالم در کشور و رفع مشکلات مردم به خصوص در زمینه اقتصادی اعم از تورم و بیکاری احیای ارزش‌های اسلامی، اشتغال جوانان، اجرای امر به معروف و نهی از منکر شده است.
 
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: می‌توان متفاوت بود، اما از چارچوب‌های اصولی انقلاب خارج نشد و در سایه این مدل رقابت‌های سالم،اخلاقی و جدی داشت که خود متضمن مشارکت سیاسی آبرومند است.
 
وی با تقدیر از دولت در مهار نرخ تورم گفت: اکنون که دولت دهم در کاهش سرعت نرخ تورم توفیق داشته است، امیدواریم که اقدامات آن زمینه را برای خروج از رکود اقتصادی فراهم کند که این امر در سایه تلاش و داشتن برنامه مدون و کارشناسی تیم اقتصادی دولت است تا این وعده ارزشمند رئیس جمهور محقق شود و مردم به صورت عملی و واقعی بهبود و گشایش را لمس نمایند.
 
صادقی بر افزایش بهره‌وری عوامل تولید تأکید کرد و افزود: سرمایه در گردش بخش‌های تولیدی باید تأمین شود و نقدینگی‌ها را باید به این سمت هدایت کرد.
 
وی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری گفت: اگر چه در ضرورت اجرای اقتصاد مقاومتی سخن گفته شده اما باید سرعت عمل و چاره‌ای اندیشید.
 
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بزرگترین جفا در اجرای اقتصاد مقاومتی تفسیر به رأی آن و برخورد شعارگونه با آن است، سازمان برنامه و بودجه که در زمان قدیم مطرح شد، اکنون احیا شده است اما تا کنون اقدام جدی و عملی مشاهده نشده است.
 
این نماینده مردم در مجلس نهم گفت: برداشت از صندوق توسعه ملی باید برای رفع نواقص، مشکلات، معضلات امور جامعه و کشور باشد که نیازمند حمایت و تحمل است و در حوزه فرهنگ هم می بایست فرهنگ اصیل انقلاب اسلامی مورد توجه واقع شود و برای آن احترام ویژه قایل شویم.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: هیئت ، رئیسه ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار