خاخام ارشد سابق ارتش رژیم‌صهیونیستی: حماس، اسرائیل را به زانو درآورده است

خاخام ارشد سابق ارتش رژیم صهیونیستی با رد تصمیم کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی برای آتش بس گفت که اتش بس با مقاومت فلسطین به معنای به زانودرآمدن اسرائیل است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، "افیخای رونتساکی"، خاخام ارشد سابق ارتش رژیم صهیونیستی، در سخنانی روز گذشته با رد تصمیم کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی مبنی بر آتش بس در غزه گفت: آتش بس با مقاومت فلسطین در نوار غزه به معنای آن است که حماس توانسته یک دولت را به زانو دربیاورد.

وی گفت: برای حماس مهم نیست که موشک هایش چقدر را کشته؛ بلکه مهم برای حماس تصویر اسرائیلی هایی است که درحال فرار به پناهگاه‌ها هستند و تصمیم کابینه امنیتی سبب خواهد شد تا روح مبارزه در حماس تقویت شود.

وی تصریح کرد:  حماس و دیگر گروه‌های فلسطینی از روح مبارزه نیرو می‌گیرند و آنها تانک یا هواپیما ندارند؛ اما با این وجود توانستند تا یک دولت را بطور کامل به زانو دربیاورند و به پناهگاه فراری دهند.

وی گفت: اسرائیل گروگانی در دستان حماس است و حماس هرزمان که می‌خواهد حمله می‌کند و هرزمان که می خواهدآن را متوقف می‌سازد و آنها به روی ما می‌خندند و به نظر می‌رسد که ما به آتش بس بیشتر از نتیجه فکر می‌کنیم؛ حماس از یک درگیری تا درگیری دیگر قوی‌تر می‌شود و اسرائیل تا امروز نتوانسته تا هیچیک از سران آن را در نوار غزه از میان بردارد.

گفتنی است رونتساکی هم‌اکنون خاخام ارشد شهرک یهودی‌ نشین ایتمار در سرزمینهای اشغالی در شرق شهر نابلس در شمال کرانه باختری می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار