شهردار منطقه 21 به همراه هیئت همراه ، با حضور در منزل خانواده شهیدان محمد علی بشارتی و عباس جهاندیده در شهرک نصر واقع در ناحیه دو از آنها دلجویی کرده و به درد و دلشان گوش فرا داد .

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مصطفی سلیمی شهردار منطقه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات به خانواده این دو شهید بزرگوار گفت : شهیدان مشعل فروزان و چشم و چراغ ملت هستند و تا زمانیکه جان در بدن داریم باید از آرمان ها و اهداف آن لاله های به خون نشسته و فرزندان پاک ایران اسلامی دفاع کنیم .
 
وی با اشاره به نقش بارز شهدا در حفظ عزت و عظمت کشور افزود : اگر جوانان ایران اسلامی در زمان جنگ تحمیلی در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور نداشتند و جانانه از خاک ، جان ، مال و ناموس این مرز و بوم دفاع نمیکردند ما شاهد ایران مقتدر و سرفراز در عرصه های مختلف بین المللی نبودیم .
 
شهردار منطقه 21 در پایان خاطرنشان كرد  : شهیدان با گذشتن از جان خود با خدای عزوجل معامله کردند و در آن دنیا دارای جایگاه رفیع و والایی هستند و قطعا خانواده های آن عزیزان نیز اجری کمتر از شهادت نصیبشان نخواهد شد چرا که با بردباری و الگو قرار دادن اسوه صبر و استقامت ، زینب کبری ( س ) غم از دست دادن عزیزانشان را به دوش کشیدند .
 
گفتني است :شهید محمد علی بشارتی در تاریخ 62/02/26 در منطقه عمومی شلمچه و در سن 19 سالگی و شهید عباس جهاندیده در تاریخ 62/12/12 در عملیات والفجر 8 در منطقه فاو به شهادت رسیدند .
 
انتهاي پيام /
برچسب ها: دیدار ، شهید ، شهردار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.