پس از رفع معضل سد معبر در معابر اصلی سطح منطقه، نظارت بیشتر به وضعیت معابر فرعی در دستور کار قرار گرفت.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،روابط عمومی شهرداری منطقه 13، مهدی احمد مهرابی معاون شهردار منطقه در این خصوص با اشاره به اهمیت موضوع رفع سد معبر در معابر شهری گفت: شهرداری به عنوان مجری رسیدگی به تخلفات شهری قوانین شفافی در موضوع رفع سد معبر دارد که با استفاده از پتانسیل پیمانکاری و نظارت مستمر عوامل شهرداری دنبال می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به لزوم پرداختن به موضوعات فرهنگی همزمان با اقدامات اجرایی اظهار داشت: در زمینه رفع سد معبر اقدامات فرهنگی درحوزه های اجرایی باید متکی به دو اصل اجرای قانون و درخواست شهروندان باشد. مهرابی خاطرنشان کرد: شهروندانی که اجتماع بساط گستران برای آنها ایجاد مشکل کرده و همچنین صاحبان مشاغل حقیقی که با پرداخت مالیات سهمی در تامین هزینه های جاری کشور دارند مهم ترین گروه از افرادی را تشکیل میدهند که ضمن ارتباط با سامانه های 1888 و 137 درخواست خود را درخصوص برخورد با بساط گستران مطرح می‌کنند.

معاون شهردار منطقه ادامه داد: موضوع سد معبر تنها مربوط به شهر تهران نبوده و راهکارهای مختلفی در جهت رفع آن در مجامع دانشگاهی مطرح میشود که متاسفانه در شهر تهران به دلایل مختلفی از جمله ساختار انبوه جمعیتی و نحوه شکل گیری شهر کاربردی ندارد.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: سد معبر ، رفع ، نظارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار