جلسه نقد و بررسی" نمایشگاه قرآن" امشب برگزار می‌شود که در این جلسه اعضای شورای سیاستگذاری نمایشگاه بیست‌و‌سوم نیز انتخاب می‌شوند.

 به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ؛ برزین ضرغامی، قائم مقام بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با اشاره به استقبال خوبی که مردم از نمایشگاه قرآن در باغ‌موزه دفاع مقدس داشته‌اند، گفت: امسال به دلیل تغییری که در محل برگزاری نمایشگاه قرآن صورت گرفت، طبیعی بود که روزهای آغازین این نمایشگاه با بازدیدکنندگان کمتری روبه‌رو باشد اما در این روزها شاهد حضور حداکثری مردم در نمایشگاه قرآن هستیم تا جایی که بسیاری از خانواده‌ها پیش از افطار در نمایشگاه قرآن حضور پیدا کرده و علاوه بر بازدید از نمایشگاه، به صرف افطار می‌پردازند.
 
وی افزود: به منظور نقد و بررسی بیست‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم که هم‌اکنون در باغ موزه دفاع مقدس در حال برگزاری است جلسه نقد و بررسی این نمایشگاه امشب، 24 تیرماه با حضور مسئولان و دست‌اندرکاران نمایشگاه در باغ موزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

ضرغامی در ادامه گفت: در بیست‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن هر چند که بخش‌های مختلفی داشته‌ایم اما طبیعی است که به خاطر جابجایی نمایشگاه و... نتوانسته باشیم برنامه‌های خود را آنطور که باید عملیاتی کنیم و در حقیقت نمایشگاه مورد انتظار ما نمایشگاه بیست‌وسوم است که تمامی برنامه‌های ما در آن عملیاتی می‌شود.
 
قائم‌مقام بیست‌و‌دومین نمایشگاه قرآن ادامه داد: با برگزاری جلسه نقد و بررسی نمایشگاه بیست‌و‌دوم تلاش داریم به جایی برسیم که نمایشگاه بیست‌و‌سوم را با قدرت بیشتر برگزار کنیم؛ حتی تولیداتی داشته باشیم که مختص آن نمایشگاه باشد. در بیست‌و‌سومین نمایشگاه قرآن همه فعالیت‌ها و توان نظام جمهوری اسلامی ایران را استخدام کرده و به عرصه می‌آوریم.
 
ضرغامی در پایان گفت: همچنین در جلسه نقد و بررسی بیست‌و‌دومین نمایشگاه قرآن، اعضای شورای سیاست‌گذاری بیست‌و‌سومین نمایشگاه قرآن را نیز مشخص می‌شوند تا فعالیت این شورا پس از پایان نمایشگاه بیست‌و‌دوم هرچه سریعتر آغاز شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.