شورای فرهنگی اجتماعی زنان در محکومیت قتل عام مردم مظلوم و بی پناه غزه بیانیه‌ای را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، از شورای فرهنگی اجتماعی زنان، شورای فرهنگی اجتماعی زنان در محکومیت قتل عام مردم مظلوم و بی پناه غزه بیانیه‌ای را منتشر کرد که در آن آمده است:

 امروز غزه در خون می‌غلطد. در آتش می‌سوزد و از پژواک نعره‌های ددمنشانه تندیس آزادی به خود می‌پیچد. امروز این غزه است که از دستان خونبار این پدرخوانده دموکراسی هدیه ماه مبارک رمضان را می‌گیرد. خاک غزه امروز گلگون و خونبار زهر سکوت حکام خائن و دولت های عافیت طلب ‌را نظاره گر است. باریکه غزه در محاصره شرارت آمریکایی و توحش صهیونیستی است و امروز این غزه است که در ماتم صورت‌های سوخته و دستان بریده، چشمان پر اشک و آه کودکان مظلوم و زنان بی دفاع خود، نه آرام بلکه خروشان و توفنده به سوگ نشسته است.

در میان صدای خمپاره‌ها و انفجارهای منازل مسکونی و بیمارستان‌ها و ضجه های کودکان و مادران مظلوم، صدای مدعیان حامی حقوق بشر هیچ فرکانسی ندارد؟ گویی که در ادبیات حقوق بشری آنها، بشریت فقط ناظر به تعدادی خاص از انسانهاست و مردم مظلوم غزه از برخورداری از حقوق مندرج در اعلامیه و میثاق‌های حقوق بشری و کنوانسیون‌های ژنو مستثنی شده‌اند.

غزه سال‌هاست باور کرده است که در تهاجم آمریکایی _ صهیونیستی تنها راه حفظ هویت و کرامتش مقاومت و ایستادگی است. مقاومتی هرچند با دست‌های خالی لکن سربلند و سرافراز و با عزت و کرامت و نباید امیدی واهی به مجامع بین المللی داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: محکومیت ، غزه ، زنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار