دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: تیم‌های هم گروه ایران هر 2 شانس قهرمانی و رفتن روی سکو را دارند.

فرهاد قائمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  گفت: کسب نتیجه در این مرحله از مسابقات فقط بستگی به روحیه بازیکنان و شرایط حاکم در مسابقات دارد هر تیمی  که عملکرد قابل قبولی داشته باشد به طور  حتم نتیجه خوبی هم می گیرد.
 
دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان گفت: بازیکنان تیم ملی ایران در لیگ جهانی اهداف بزرگی دارند و این مساله باعث شده تا از فشردگی مسابقات خسته نشویم.
 
وی افزود: تا به حال مقابل تیم ملی روسیه به نتیجه برد دست پیدا نکرده‌ایم در  بازی اول مرحله مقدماتی ممکن است هر اتفاقی بیافتد روس‌ها در والیبال حرفه ای اسم و رسم دارند در این بازی سخت هر تیمی که کم اشتباه تر  باشد پیروز میدان خواهد بود به طور کلی در این مرحله شانس مدال آوری برای هر شش تیم وجود دارد.
 
قائمی خاطر نشان کرد: مردم  باید بدانند که ما با تیمهای بزرگ که دارای عنوان نایب قهرمانی و قهرمان دوره گذشته هستند، هم  گروهیم، تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه بکار می‌گیریم مردم و والیبال دوستان ایران می دانند که ما در هیچ بازی کم کاری نکرده‌ایم  و برای کسب بهترین  نتیجه از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌ایم پس توقعات آنها از ملی پوشان معقول است.
 
انتهای پیام/
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۰:۴۲ ۲۶ تير ۱۳۹۳
زنده باد...
آخرین اخبار