شهرام محمودی پشت خط زن تیم ملی والیبال کشورمان به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا مرحله نهایی مسابقات لیگ جهانی را از دست داد.

شهرام محمودی پشت خط زن تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه در حال حاضر اواخر دوران فیزیوتراپی خود را طی می‌کنم و تورم محل مصدومیتم‌ تا حد مطلوبی کاهش پیدا کرده است شاید تا 10 روز دیگر تمرینات را به صورت سبک آغاز کنم چون هم اکنون در حال حرکت درمانی هستم.
 
وی گفت: از عدم حضورم در مرحله نهایی ناراحتم چون در لیگ جهانی زحمت زیادی کشیدم‌ در دور مقدماتی نه تنها من بلکه همه ملی پوشان برای کسب نتایج قابل قبول تلاش کردند حال بعد از این همه تلاش در فینال نیستم اگر در مرحله نهایی بودم می‌توانستم کمک بیشتری به تیم ملی کنم.
 
قطر پاسور تیم ملی والیبال کشورمان یاد آور شد: قول می دهم که در مسابقات قهرمانی جهان لهستان این غیبتم را جبران کنم در  حال حاضر هر روز فیزیوتراپی را انجام می‌دهم تا هر چه سریعتر به شرایط ایده آل برسم و عقب افتادگیم‌را جبران کنم. 
 
محمودی در خصوص حضور امیر غفور و رضا قراء به عنوان نیروهای جایگزین وی در مرحله نهایی لیگ جهانی گفت: آنها می‌توانند حضوری قدرتمند داشته باشند چون هم از نظر بدنی و هم فنی آماده هستند فقط باید از نظر روانی خود را برای دو بازی سنگین مهیا کنند چون چند وقتی است که آنها به عنوان یار فیکس‌ و یا جایگزین و در ترکیب نبوده‌اند باید این 2 ملی پوش خود را در قالب تیم قرار دهند تا بتوانند در امتیاز آوری به تیم کمک کنند. 
 
وی تصریح کرد: تیم ملی والیبال ایران یک تیم 12 نفره است ما همیشه در زمین و در طول بازی 12 نفر هستیم نه یک نفر و یا 7 نفر حتی بازیکنان ذخیره هم در تک تک پوئن های به دست آمده شریک هستند امیر غفور بازیکن با تجربه ای است در دو بازی مقابل لهستان هم توانست خوب ظاهر شود و نبود من در تیم زیاد احساس نشد. 
 
قطر پاسور تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه یاد آور شد: در مرحله نهایی ما با تیم‌هایی همگروه هستیم که جایگاه‌های اول و دوم رنکینگ جهانی را به خود اختصاص داده‌اند و پس با وجود چنین مساله‌ای دیگر نمی‌توان در این خصوص حرفی زد چون آنها برای حفظ جایگاه‌های خود به این مرحله آمده‌اند ما مقابل برزیل یک بازی را سه بر صفر پیروز شدیم ولی در دیدار بعد بازی 5 سته به پایان رسید این مساله فاصله کم فنی تیم ها را نشان می‌دهد در حال حاضر برزیلی‌ها به هماهنگی مطلوب و قابل قبول رسیده‌اند.
 
محمود تصریح کرد: در خصوص تیم ملی والیبال روسیه هم باید بگویم که آنها در 6 بازی اول نیروهای اصلی خود را در اختیار نداشتند ولی در 6 بازی دوم از مهره های کلیدی خود استفاده کرده و به راحتی به مرحله نهایی راه یافتند پس هر 2 حریف ایران در مرحله پایانی قدرتمند هستند. 
 
پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران گفت: صعود به جمع 4 تیم برتر لیگ جهانی کاری دور از دسترس نیست ولی نباید این مساله را از ملی‌پوشان توقع کرد چون انتظار بسیار زیادی است ما دومین سال حضورمان در لیگ جهانی را تجربه می‌کنیم هیچ کارشناسی حتی مردم داخل ایران و کارشناسان خارجی و صاحب سبک فکر نمی‌کردند که ما از مرحله مقدماتی که با تیم‌های قدرتمند هم گروه بودیم، صعود کنیم ولی این کار انجام شد به نظرم ملی‌پوشان ایران کار اصلی خود را تا به حال انجام داده‌اند از این پس هم تلاش می‌کنند ولی نباید مردم از آنها توقع مدال داشته باشند. 
 
گفتنی است؛ تیم ملی والیبال کشورمان نخستین بازی از مرحله نهایی خود را روز چهارشنبه 25 تیر ماه در فلورانس ایتالیا مقابل روسیه انجام می‌دهد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مسابقات ، تیم ، نهایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار