سارق معتاد به شيشه در محدوده ستارخان به خاطر تامين هزينه هاي اعتياد خود اقدام به سرقت از پارک ها مي کرد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، با شکايت هاي مکرر از سوي نماينده شهرداري محله ستارخان مبني بر سرقت تجهيزات صنعتي و عمومي واقع در فضاهاي سبز و پارک هاي اين محدوده تيمي از ماموران براي رسيدگي به موضوع اقدامات خود را آغاز کردند.
 
در بازرسي و تحقيقات از محل هاي سرقت مشخص شد که سارق يا سارقان اقدام به سرقت تجهيزات صنعتي شهرداري در محل هاي فضاي سبز و پارک هاي محلي در اين محدوده مي کنند که اين امر علاوه بر ضرر به منابع عمومي باعث ايجاد گرفتاري براي شهروندان مي شود.
 
بر اين اساس محدوده و زمان سرقت هاي مذکور مورد بررسي قرار گرفت و در نهايت ماموران زمانبندي سرقت ها و همچنين محل سرقت ها را شناسايي کردند و توانستند حرکت بعدي سارق يا سارقان را حدس زده و براي دستگيري منتظر فرصت باشند.
 
اين اقدامات ادامه داشت تا اينکه غروب روز گذشته ماموران مستقر در يکي از تفرجگاه ها موفق شدند يک سارق را هنگام سرقت تجهيزات صنعتي يک پارک محلي واقع در خيابان سازمان آب مشاهده و بازداشت کردند.
 
متهم که "ا" نام داشت در بازجويي هاي انجام شده به جرايم خود مبني بر سرقت تجهيزات صنعتي در اين محدوده اعتراف کرده و در بازرسي از وسايل همراه وي تعدادي تجهيزات و لوازم صنعتي متعلق به فضاي سبز شهرداري کشف و ضبط شد.
 
گفتني است، متهم پس از تکميل پرونده با شکايت نماينده حقوقي شهرداري تهران در اختيار دادسرا قرار گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار