باشگاه استقلال تهران اردوی خود در ترکیه را به پایان رساند اما اخبار نقل و انتقالات و شرط و شروط‌های باشگاه و برخی بازیکنان سوژه‌های روز خبری این تیم است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، استقلال در شرایطی باید هفته اول لیگ برتر چهاردهم را برابر شاگردان حمید استیلی پشت سر بگذارد که حریف آبی‌ها همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

بر اساس این گزارش‌، راه‌آهن که این روزها به شدت درگیر مسائل کلان مدیریتی و مشکلات واگذاری می‌باشد در حالی باید هفته اول را برابر استقلال سپری کند که به نظر می‌آید از شرایط آرمانی فاصله بسیاری دارد.

این می‌تواند برای شاگردان قلعه‌نویی یک امتیاز ارزشمند به حساب بیاید که در هفته اول از پذیرایی از یک تیم آماده معاف شده‌اند و می‌توانند در یک دیدار آسان اولین 3 امتیازشان را در لیگ برتر چهاردهم دشت کنند.



برنامه باشگاه استقلال در فصل جدید؛

هیچ بازیکنی را به باشگاه‌های عربی نمی‌دهیم!

برخی از بازیکنان استقلال برای حضور در فصل جدید لیگ برتر با پیراهن آبی شرایطی را مطرح کرده‌اند که البته استقلالی‌ها با کمی تغییر آن را پذیرفته‌اند.

 تجربه تلخ آبی‌ها در فصل گذشته در بستن قرارداد بازیکنان نامی‌اش باعث شد تا آنها برای فصل پیش رو نکاتی را رعایت کنند.

جدایی نکونام و منتظری در اواسط فصل گذشته باعث شد تا آبی‌ها حسابی متضرر شوند و از این رو آنها برای فصل جدید اندیشه‌های جدیدی را در نظر گرفته‌اند.

بر اساس این گزارش و طبق شنیده‌ها مسئولان باشگاه در جواب شرط بازیکنانش برای جدایی در صورت دریافت پیشنهادات خارجی شرط کرد که این اتفاق در صورتی رخ می‌دهد که این پیشنهاد از سوی تیمی به غیر از تیم‌های حوزه خلیج فارس باشد تا از این طریق خیال خود را از بابت پیشنهادات وسوسه‌انگیز عرب‌ها راحت کنند.

پیراهن شماره یک را به فروزان ندادند

!شماره پیراهن بازیکنان استقلال در اردوی ترکیه از سوی امیر قلعه‌نویی انتخاب شد و در برخی از شماره‌ها اما و اگرهایی وجود داشت

امیر قلعه‌نویی که این روزها سخت در پی آماده کردن بازیکنان تیمش است شماره پیراهن بازیکنان آبی را انتخاب و به مسئولان باشگاه اعلام کرد.

بر اساس این گزارش و بر اساس شنیده‌ها برخلاف انتظار سرمربی آبی‌ها پیراهن شماره یک تیمش را به داسیلوا، دروازه‌بان برزیلی تیمش داد و محسن فروزان که خیلی‌ها او را سنگربان اول استقلال می‌دانند در لیگ چهاردهم شماره 21 را بر تن خواهد کرد.

گفتنی است، در این لیست جاسم کرار پیراهن شماره 31 را بر تن خواهد کرد و میلاد فخرالدینی هم با شماره عجیب و غریب 43 به میدان خواهد رفت. ظاهرا شماره‌های اصلی بر اساس قبل بر تن بازیکنان فصل قبل خواهد بود.

شرط حیدری برای تمدید با استقلال فاش شد؛

پیشنهاد خارجی بیاید می‌روم!

خسرو حیدری که برای تمدید قرارداد با آبی‌ها پروسه طولانی مدتی را طی کرد برای این امر شرط و شروطی هم در نظر گرفت.

 مدافع راست استقلال که به دلیل بازی در ترکیب تیم ملی در برزیل شرایط حضور در تیم‌های خارجی را داشت بالاخره با تیم فصل خود به توافق رسید اما برای این قرارداد شرایطی را در نظر گرفت.

بر اساس این گزارش و طبق شنیده‌ها حیدری برای تمدید قراردادش شروطی را مطرح کرده که مورد قبول آبی‌ها قرار گرفته است. این مدافع از استقلالی‌ها خواسته که در قراردادش مطرح شود که در صورت رسیدن پیشنهاد خارجی او می تواند بدون اجازه استقلال را ترک کرده و به تیم جدید و البته خارجی‌اش بپیوندد.

تیموریان دویست میلیون تخفیف داد تا بماند

آندو تیموریان قصد سفر به قطر را داشت تا قراردادش را نهایی کند اما استقلالی‌ها وی را پشیمان کردند.

تیموریان که به تازگی از سفر قطر به تهران بازگشته تا پس از مذاکره با استقلال و در صورت عدم توافق با این تیم برای یک فصل راهی این کشور حوزه خلیج فارس شود در مذاکره با آبی‌ها با گذشتن از 200 میلیونش شرایط را برای ماندن در این تیم مهیا کرد.

آندو که خیلی‌ها ماندن او را در لیگ ایران محال می‌دانند در مذاکره با استقلال حاضر شد تا قید 200 میلیون از پیشنهاد اولیه‌اش را بزند تا بتواند فصل بعد را آبی بپوشد.

البته شنیده می‌شود که او همچنان به قطر به عنوان پیشنهاد اولیه‌اش نگاه می‌کند و شاید در صورت مسجل نشدن سفرش به این کشور قراردادش را با آبی‌ها نهایی کند.

البته تمام این موارد در صورتی اتفاق می‌افتد که آبی‌ها بتوانند از لحاظ مالی شرایط آندو را بپذیرند.

/انتهای پیام


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نگین
۰۹:۵۵ ۲۶ تير ۱۳۹۳
لطفا به تیم های دیگر توهین نکنید اقای رحیمی نتوانستند بازیکنان را جذب کنند
Iran (Islamic Republic of)
موحدزاده فسایی
۰۹:۴۹ ۲۶ تير ۱۳۹۳
اس اس سرور قرمز بوده وهست / قرمز یعنی باخت فکرش بکن هرتیم قرمز ببوشد باختش حتمی است اعم از والیبال فوتبال فوتسال و غیره درود بر ابی
Iran (Islamic Republic of)
هوادار
۰۹:۴۲ ۲۶ تير ۱۳۹۳
جواب : مدیریت ناکارآمد
Iran (Islamic Republic of)
جمعی از هوداران متعصب پرسپولیس
۱۳:۱۲ ۲۵ تير ۱۳۹۳
هوادارن پرسپولیس بزرگ و محبوب یک سوال بسیار هوشمندانه و بزرگ از وزیر ورزش به خصوص شخص آقای خادم ، هیئت مدیره ، مدیر عامل محترم دارند :

1- چطور میشود پرسپولیس این تیم محبوب و پر افتخار با داشتن بزرگترین اسپانسر (30 میلیاردی) در بین تیم های لیگ برتر و داشتن سقف 18 میلیاردی برای بستن تیم بزرگسالان ، بسیار ضعیف تر از تیم های مدعی چون سپاهان و استقلال که با بودجه 15 میلیاردی مجاز به جذب بازیکن هستنند عمل میکند به طوری که نمیتواند یک ملی پوش قرداد آزاد خود را تمدید کند(چرا با این شرایط پرسپولیس باید ضعیف بسته شود)... آیا بوی توطئه و خیانت می آید؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۹:۱۹ ۲۶ تير ۱۳۹۳
نه عزیزم به مدیریت و فن مذاکره بر می گرده
آخرین اخبار