تجربه جام جهانی سبب برگزاری خوب المپیک ریو 2016 می‌شود

سازماندهندگان بازی های المپیک ریو 2016 با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز رقابت های جام جهانی فوتبال اعلام کردند تجربه برگزاری جام جهانی سبب برگزاری المپیکی به یاد ماندنی در برزیل خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران این در حالی است که آمادگی ها برای برگزاری بازی های المپیک ریو - که طی روز های پنجم تا دوازدهم ماه اوت 2016 در ریو دو ژانیرو برگزار خواهد شد - بسیار کند بوده است و این موضوع سبب بروز نگرانی هایی حتی در میان اعضای کمیته بین المللی المپیک درباره توانایی این شهر برای برگزاری بازی های المپیک شده است.

اما گزارش های منتشر شده حاکی است 38 درصد تأسیسات برگزاری بازی های المپیک آماده شده است و تا پایان امسال نیز 50 درصد کار آمادگی تکمیل می شود.

آلبرتو گیمارش مدیر اجرایی کمیته محلی سازماندهی بازی های المپیک تأکید کرد ماهیت المپیک با جام جهانی متفاوت است زیرا بازی های المپیک بر خلاف جام جهانی که در 12 شهر برگزار شد، تنها در یک شهر برگزار می شود.

یکی از نگرانی ها مربوط به مکان برگزاری رقابت های قایقرانی می شود که به سبب فاضلاب به شدت آلوده است.

گیمارش در گفتگو با خبرنگاران گفت:« ما به پیشرفت های خوبی رسیده ایم. من مطمئنم ما قادر به سازماندهی خوب المپیک برای ورزشکاران در ماه اوت 2016 خواهیم بود.»

به گزارش خبرگزاری فرانسه از ریو دو ژانیرو، بهای بلیط بازی های المپیک سپتامبر امسال تعیین می شود و دور نخست فروش بلیط ها در ماه دسامبر آغاز خواهد شد.

در مجموع نه میلیون بلیط - سه برابر بلیط های جام جهانی - برای هواداران رشته های مختلف ورزشی طی برگزاری بازی های المپیک در دسترس خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار