عضو کمیته سیاسی حزب مترقی کارگران (حزب کمونیست) قبرس با انتشار بیانیه‌ای، حمله رژیم صهیونیستی به غزه و کشتار غیرنظامیان و کودکان در این منطقه را محکوم کرد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ "نیکولیس سیلمیوتیس" عضو کمیته سیاسی حزب مترقی کارگران (حزب کمونیست) قبرس با انتشار بیانیه‌ای، حمله رژیم صهیونیستی به غزه و کشتار غیر نظامیان و کودکان در این منطقه را محکوم نمود .

در این بیانیه آمده است:

تجاوز جنگنده‌های اسرائیل به غزه توافقات پیشین طرفین را نادیده گرفته و تلاش‌های صلح را تضعیف می‌نماید و اتحادیه اروپـا نیز نمی‌تواند سکوت اختیار کرده و بـی‌تفاوت باشد، زیرا که این تجاوز، بند 2 موافقتنـامه اتحادیـه و رژیم صهیونیستی در خصوص ضرورت رعـایت حقوق بشـر را نقض می‌نماید.

وی در ادامه افزوده است: این موضوع را با کاترین اشتون و رئیس شورا نیز در میان گذاشته و خواستار واکنش فوری اتحادیه شده‌ایم .

بیانیه حزب در پایان تصریح کرده است: AKEL(حزب مترقی کارگران) همبستگی خود را با مردم فلسطین که از اشغال و استعمار رنج می‌برند، اعلام و ضمن حمایت از وحدت میان نیروهای سیاسی فلسطینی، خواستار پایان دادن به این جنگ نابرابر و موضع بی‌تفاوت اتحادیه اروپا در این خصوص است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار