بازیکن تیم فوتبال راه‌آهن تهران در خصوص تمرینات تیمش و اردوها گفت: خدا را شکر از زمان حضور حمید استیلی و کارگروهش توانستیم تمرینات منظم و مفیدی را انجام دهیم.

بهادر عبدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به اینکه پیش فصل را دیر شروع کردیم ولی با حضور حمید استیلی توانسته‌ایم به شرایط ایده‌آل برسیم. حضور نخبگان فوتبال کشور در رأس کادر فنی راه‌آهن بار فنی وتاکتیکی این تیم را سنگین کرده است تمرینات منظم و مدون روزهای اخیر تیم گواه این حرف‌هاست.

فوروارد تیم راه‌آهن در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر در اردوی یک هفته‌ای در قزوین هستیم وتیم به لحاظ شرایط روحی وروانی در آمادگی بالایی قرار دارد. ای اردو به منظور شناخت بازیکنان از یکدیگر و انجام کارهای تاکتیکی-تکنیکی و گروهی است در هفته آینده به اردوی ترکیه خواهیم رفت. دو بازی دوستانه هم در قزوین انجام دادیم که مفید واقع شد.

عبدی درخصوص مطالباتش در فصل گذشته گفت: خدا را شکر مقداری از مطالبات فصل قبل با آمدن استیلی به بازیکنان داده شد. قرار دادها در این فصل طبق سقف قراردادها بسته شده و آقای استیلی هم به بچه‌ها قول مساعد دادند تا در این فصل مشکل مالی وجود نداشته باشد.

وی در ادامه گفت: با توجه به مشخص شدن قرعه کشی بازی‌ها و قرار گرفتن ما در بازی اول با تیم استقلال باید بگویم ک پیش از آغاز قرعه کشی هم صحبت‌هایی میان مربیان و بازیکنان مطرح بود که همه به اتفاق علاقه داشتند تا با یک تیم صاحب نام و مطرح در بازی اول برخورد کنیم چراکه برای ما بهتری عملکرد حائز اهمیت‌تر از نام تیم مقابل است. در بازی دوم هم با تیم نفت و در بازی سوم با فولاد قهرمان فصل گذشته بازی داریم بازی‌های سخت به روند روبه رشد ما کمک می کند.

مهاجم تیم فوتبال راه‌آهن در خصوص حضور علی کریمی گفت: باشگاه در حال مذاکره با این بازیکن با تجربه است و هنوز منتظر جواب از سوی علی هستیم انشاءالله که با حضور کریمی وزنه فنی تیم‌مان درخط میانی سنگین‌تر شود.

عبدی در پایان خاطرنشان کرد: فصل نقل وانتقالات و تمرینات را دیر شروع کردیم ولی به همدلی توانستیم به معرض آمادگی بالا برسیم امید هست با حضور استیلی و حضور بازیکنان خوب بتوانیم جایگاه تک رقمی در لیگ چهاردهم کسب کنیم.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار