شبکه رادیویی جوان به مناسبت شب های قدر با بهره گیری از حکمت های نهج البلاغه ویژه برنامه هایی را باموضوعات قرآن ، دعای کمیل، دعای جوشن کبیر، مناجات منظوم و ... تهیه و پخش می کند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ ویژه برنامه "و خدایی که در این نزدیکیست"روزهای چهارشنبه، جمعه و یکشنبه 25،27 و 29 تیرماه از ساعت 22تا 2بامداد به مناسبت شب های قدر به روی آنتن شبکه جوان می رود.
 
این برنامه روز چهارشنبه 25تیر به تهیه کنندگی سیروس رجبی ،نویسندگی مجتبی امیری، عطیه عسگری و مهدی رسولی و همچنین باکارشناسی دکتر تمیم داری، حجت الاسلام بریایی و حلواییان با موضوع جوشن کبیر و سوره انبیاء پخش می شود.
 
ویژه برنامه "وخدایی که در این نزدیکیست" روز جمعه 27 تیرماه به تهیه کنندگی سعید معدن کن، گویندگی وحید جلیلوند و حضور مهمانانی چون محمد نصر آبادی، حافظ ایمانی، محمد حسین لطیفی، حسین مهکام و... با موضوع  شب قدر به روی آنتن می رود.
 
برنامه روز یکشنبه 29 تیرماه به تهیه کنندگی محسن شاهمرادی، نویسندگی مهدی رسولی و مجتبی امیری، گویندگی امیر حسین متولیان و امید محمد نژاد و حضور میهمانانی چون داریوش ارجمند، امیر حسین مدرس، میثم ابراهیمی، محمد سهرابی و ... به موضوعات قرآن، دعا و نهج البلاغه می پردازد.

انتهای پیام/
برچسب ها: دعا ، شب ، قدر ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار