اداره ورزش شهرداری منطقه 21 از برگزاری مسابقات جام رمضان در منطقه 21 خبر داد .

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از شهرداری منطقه 21 ، بیابانی مدیر اداره ورزش منطقه با اعلام این خبر گفت : اداره ورزش منطقه با همکاری اداره اجتماعی نواحی سه گانه و خانه ورزش اقدام به برپایی مسابقات جام رمضان ویژه آقایان و بانوان کرده است .

وی افزود :مسابقات فوتسال آقایان با حضور 74 تیم بزرگسالان و 26 تیم جوانان از اول ماه مبارک رمضان بعد از نماز مغرب و عشاء در مجموعه ورزشی یاس و دریا برگزار می شود که  هر شب 8 تیم به رقابت می پردازند .

مدیر اداره ورزش منطقه 21 در ادامه اظهار داشت : مسابقات والیبال بانوان با حضور 25 تیم درتاریخ 21 تیر ماه به سرپرستی خانم قاسمی در مجموعه ورزشی الزهرا برگزار شده و همچنین مسابقات فوتسال با حضور 30 تیم در تاریخ 25 تیرماه به سرپرستی خانم حسینی در همان مجموعه برگزار خواهد شد .

بیابانی در پایان تصریح کرد : توسعه ورزش همگانی و نهادینه کردن ورزش در سبد خانوادها در اولویت کارهای اداره ورزش منطقه است و هدف از این مسابقات تامین سلامت ، نشاط و شادابی شهروندان تهرانی است .
 
 
برچسب ها: برگزار ، مسابقات ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
مريم سعيدي
۱۷:۵۱ ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
از خانم بياباني و خانم قاسمي تشكر ميكنم بخاطر زحماتي كه بابت مسابقات جام رمضان كشيده اند و اميدوارم در سالهاي آينده هم اين مسابقات در اين منطقه برگزار بشه.با سپاس فراوان.
Iran (Islamic Republic of)
sahar pouyanfar
۱۰:۵۶ ۰۷ مرداد ۱۳۹۳
مسابقات از نظر فنی در سطح خوبی برگزار شد ولی مسولین سالنها همکاری لازم را با ما نداشتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
با سلام واقعا تشکر میکنیم از خانم بیابانی سطح مسایقات خیلی عالی بود و خیلی با نظم مسابقات انجام می شد.
آخرین اخبار