مدیرکل دفتر برنامه، بودجه و آموزش جمعیت هلال احمر، گفت: هیئت وزیران به منظور پیشگیری،آمادگی و مقابله با حوادث، سوانح و بحران ها با اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به جمعیت هلال احمر موافقت کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  علی اکبر پرواز مدیرکل دفتر برنامه، بودجه و آموزش جمعیت هلال احمر افزود: بر اساس جزء ۱ بند (و) تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۳۹۳مبلغ ده هزار میلیارد ریال به صورت تملک دارایی سرمایه ای و هزینه ای به میزان پنجاه درصد از محل منابع ماده ۱۰ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت  و پنجاه درصد از محل منابع ماده ۱۲ قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور، در اختیار جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه امسال در نیمه اول سال این جلسات برگزار شده است، اظهار داشت: با توجه به ابلاغ این بودجه، پیگیر تخصیص مبلغ مناسب از سوی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور هستیم و امیدواریم این موضوع نیز در نیمه اول سال به تحقق بیانجامد.

پرواز همچنین خاطر نشان کرد: ۵ هزار میلیارد ریال از این بودجه برای خرید و تامین بالگرد وتجهیزات امداد هوایی و ۵ هزار میلیارد ریال دیگر نیز در خصوص موارد عمرانی و هزینه ای در نظر گرفته شده است.

وی افزود: بر اساس این مصوبه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران موظف شد گزارش عملکرد و نحوه هزینه اعتبار موضوع این تصویب نامه را هر دو ماه به معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور ارائه کند.

برچسب ها: اعتبار ، هلال ، احمر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.