رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: ارائه مقالات کیفی در سمینارهای بین‌المللی، جایگاه علمی کشور را تقویت می‌کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  حجةالاسلام محمدیان درجلسه شورای سیاستگذاری امور بین‌الملل، با اشاره به سند تحول بنیادین افزود: در این سند ارتباط فرد در 4 عرصه ارتباط با خود، ارتباط با خالق، ارتباط با خلق و ارتباط با محیط به خوبی تعریف شده است، که دانستن زبان به ارتباط با دیگران کمک فراوانی می‌کندو می‌توان گفت دانستن هر زبان، پنجره‌ای است به دنیایی نو.
 
وی شرکت در سمینارهای بین‌المللی را راهی برای تبادل اطلاعات و تجربیات توصیف کرد و افزود: با ارائه مقالات کیفی و با ارزش می‌توان جایگاه جمهوری اسلامی ایران را در محافل علمی بین‌المللی تقویت کرد.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با تأکید بر استفاده از فضای مجازی در تعاملات بین‌المللی، تصریح کرد: شایسته است ابتدا کشورهای هدف احصا و اولویت‌بندی شوند، سپس بر اساس برنامه‌ریزی مناسبت فعالیت‌ها پیگیری شود.

وی استفاده از تجارب برخی کشورها در اجرای طرح‌های مختلف از جمله مدارس هوشمند (اسمارت اسکول) را گامی مؤثر در تصمیم‌گیری توصیف و بیان کرد: بارگذاری یافته‌های پژوهشی، مقالات، کتب و اسناد تولیدی سازمان به زبان‌های خارجی در سایت، ارتقا کیفی و جذب مخاطبان بیش‌تری را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمینار ، جایگاه ، اموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار