آقازمانی: قرعه‌کشی امسال متفاوت از سال‌های گذشته بود/ زمان برگزاری دربی پایتخت مناسب نیست

بازیکن تیم فوتبال راه‌آهن گفت: بدون شک هفته‌های هفتم و هشتم دربی برگزار می‌شود و فوتبال ما به این رویه عادت کرده بود و برگزاری دربی در پایان لیگ را مناسب نمی‌بینم.

سامان آقازمانی در خصوص قرعه‌کشی لیگ برتر به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: من مراسم قرعه‌کشی را ندیده‌ام اما با توجه به شنیده‌ها باید اذعان کنم که قرعه‌کشی امسال بسیار متفاوت‌تر از سال‌های گذشته بود.

بازیکن تیم فوتبال راه آهن در ادامه افزود: بازی نخست ما با استقلال تهران است و ما به طور حتم از این قرعه‌کشی رضایت کامل را داریم و با آمادگی در بازی نخست به مصاف این تیم می‌رویم‌.

آقازمانی ادامه داد: طبق قرعه‌کشی هفته ششم هم به مصاف پرسپولیس تهران می‌رویم و سعی می‌کنیم در مقابل تیم‌ها پرقدرت ظاهر شویم.

وی در خصوص مناسب یا عدم مناسب بودن زمان بازی دربی تصریح کرد: به نظر من اینکه دربی پایتخت در هفته آخر برگزار می‌شود چندان جالب نیست زیرا همیشه دربی‌ها در هفته هفتم یا هشتم برگزار می‌شد البته چون قرعه‌کشی صورت گرفته است باید پذیرفت اما من زمان برگزاری دربی را مناسب نمی‌دانم.

بازیکن تیم فوتبال راه‌آهن در مورد آمادگی این تیم عنوان کرد: به نظر من راه‌آهن 60 درصد آمادگی خودش رسیده است و با منش حمید استیلی مسیر موفقیت خود راضی می‌کند قرار است پنج‌شنبه به اردوی ترکیه عازم شده و این اردو در راستای تقویت تیم خواهد بود.

آقازمانی خاطرنشان کرد: امیدوارم که راه‌آهن در فصل جدید بتواند پرقدرت و خوب ظاهر شده و برای رسیدن به صدر جدول تلاش کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار