رضا توکلی بازیگر سینما و تلوزیون در برنامه روز سه شنبه 24 تیرماه آن روزها حضور می یابد و از خاطرات خود از سال های دهه 60 و 70 می گوید.

به گزارشحوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما،مهمان امروز سه شنبه آن روزها که ساعت 16:20از شبکه یک  پخش می شود رضا توکلی بازیگر محبوب سینما و تلوزیون است که ا ز کار در فیلم مردان آنجلس می گوید.
 
لازم به ذکر است؛ رضا توکلی سال ۱۳۳۹ در تهران متولد شد. بدلیل علاقه فراوان خود به هنر در همان دوره تحصیل وارد گروه های نمایشی و موسیقی در منطقه ده آموزش و پرورش تهران شد که در همان زمان چندین نمایش همراه با اجرای موسیقی ارائه کرد. او درسال ۱۳۷۷سریال گام آخر به تهیه کنندگی محمدرضا خالقی را کارگردانی کرد که از شبکه اول سیما پخش شد.
 
از جمله کار های اودوازده صندلی (۱۳۹۰)، گندم (۱۳۸۹)، قند تلخ (۱۳۸۷)، معبد جان (۱۳۸۷)، استخونای بابام (۱۳۸۶)، دایناسور (۱۳۸۶)، خیلی دور، خیلی نزدیک (۱۳۸۳)، آیه های زمینی (۱۳۸۲)،تیک (۱۳۸۰)، مریم مقدس (۱۳۷۹)، جوانی (۱۳۷۷)، روز شیطان (۱۳۷۳)، آخرین شناسایی (۱۳۷۲)، تعقیب سایه ها (۱۳۶۹)، افسون (۱۳۶۷)، در مسیر تندباد (۱۳۶۷)، سیمرغ (۱۳۶۶) و غریبه (۱۳۶۶) در کارنامه سینمایی رضا توکلی به ثبت رسیده است. سریال‌های اصحاب کهف، زیرزمین، او یک فرشته بود، یک وجب خاک و مردان آنجلس نیز از دیگر فعالیت های رضا توکلی درعرصه تلویزیونی است.
 
برنامه آن روزها کاری از گروه تامین برنامه شبکه یک سیماست که به تهیه کنندگی علیرضا بختیان در ماه مبارک رمضان هر روز به جز جمعه ها ساعت 16:20 از شبکه یک سیما پخش می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: برنامه ، بازیگر ، سینما ، شبکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار