الوند از نصب دوربین‌های مداربسته در مهدهای یک و دو ستاره خبر د اد وگفت: امیدواریم بتوانیم تمام مهدهای کودک را در سال آینده ملزم نماییم تا برای رتبه بندی خود دوربین مداربسته نصب نمایند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حمیدرضا الوندمدیر کل دفتر امور کودکان و نوجوانان بهزیستی در نشست خبری نظارت مهد کودک‌های کشورگفت: سازمان بهزیستی کشور سیستم‌های نظارتی خود را در بهزیستی چند گانه کرده و در هر استان کمیته‌هایی فعال نموده و نظارت را به صورت رده بندی در ستاد کشور به شکل رندوم رصد می‌نماید.

وی ادامه داد: امسال در نظر داریم تا نصب دوربین‌های مدار بسته را در مهدهای یک و دو ستاره مصوب نماییم تا این مهدها در سال آینده ملزم شوند تا برای رتبه بندی خود دوربین نصب نمایند.
 
الوند تصریح کرد : سازمان بهزیستی در نظر دارد در پایان امسال محتوای منسجم آموزشی را وارد مهد های کودک نماید همچنین ما توانسیم از سال گذشته انجمن اولیاو مربیان را در مهدهایی که بالای 50کودک بین 3 تا 6 سال بودند اجرایی نماییم که به این وسیله اولیا وارد سیستم مدیریتی شده و بتوانند نحوه اعمال شهریه‌ها، آموزش و مدیریت را رصد نمایند.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته 21هزار دوره آموزشی در سطح باز آموزی مقدماتی و تکمیلی به مربیان ارائه شد که در نظر داریم دورهای ارتقایی را در آینده ای نزدیک به ‌آن اضافه نماییم.


انتهای پیام/
برچسب ها: نشست ، خبری ، ستاد ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار