مجری برگزاری نمایشگاه دام و طیور ایران در مشهد گفت: همزمان با برگزاری دهمین نمایشگاه دام و طیور، نخستین دوره همایش‌های نوآوری‌های صنعت دام و طیور ایران در مشهد برگزار می‌شود.

عباسعلی خاکسار در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، با اشاره به برگزاری نمایشگاه دام، طیور و شیلات ایران ،در مورد جزئیات برگزاری این همایش اظهار کرد: در این همایش دستاوردهای نوین علوم دامی در تغذیه نشخوارکنندگان، راهکارهای نوین مدیریتی گاوهای تازه‌زا، بررسی آخرین پیشرفت‌ها در ارتباط با بیماری‌های متابولیکی در گاوهای شیری با تاکید بر تنش حرارتی و بررسی اهمیت تغذیه ویتامین‌های گروه B در تغذیه گاو شیری به بحث و تحلیل پرداخته می‌شود.

وی افزود: این همایش برای نخستین بار با همکاری، پارک علم و فناوری، سازمان نظام مهندسی کشاورزی، دانشگاه آزاد نیشابور و دانشگاه کشاورزی کاشمر و شرکت رشد طیور زواره برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت مدیریت رویداد و تجارت آرسا با اشاره بهحضور مدیران وزارت جهادکشاورزی و سازمان دامپزشکی کشور در این نمایشگاه افزود: در این دوره با توجه به استقبال شرکت‌های بخش خصوصی و دولتی کشور، هیئت‌های تجاری از کشورهای افغانستان، تاجیکستان، ترکمنستان و عراق به‌ طور رسمی از این نمایشگاه بازدید کرده و مراسمی برای تبادل اطلاعات و بررسی توانمندی‌های ایران جهت صادرات خدمات فنی و تجهیزات صنعتی در حوزه‌های مختلف دامپروری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه به دانشجویان و فعالان این حوزه که در این نمایشگاه حضور داشته باشند، گواهی‌نامه رسمی از سازمان نظام مهندسی کشاورزی و سازمان منابع طبیعی خراسان رضوی ارائه می‌شود، افزود: با توجه به برنامه‌های تخصصی و استقبال گسترده فعالان این صنعت، جذب شرکت‌های فعال در دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام و طیور ایران برای نخستین بار یک ماه قبل از برگزاری نمایشگاه به پایان رسید و اکنون تقریبا تمام فضای اختصاص یافته به این نمایشگاه واگذار شده است.

گفتنی است دهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و شیلات ایران در مشهد مقدس 14 تا 17 مرداد ماه امسال در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد مقدس برگزار می‌شود.
انتهای پیام//
برچسب ها: صنعت ، دام ، طیور ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.