عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس گفت: جنایات غیر انسانی و ددمنشانه صهیونیست‌ها در این روزها در هاله کوچک باقی مانده از فلسطین عزیز و اولین قبله‌گاه مسلمین که برای همه حتی غیرمسلمانان نیز جانکاه است، بسیار دردآور و شایسته محکومیت جهانی است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، محمدعلی اسفنانی نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه 24 تیرماه) اظهار داشت: بدون شک جنایات غیر انسانی و ددمنشانه صهیونیست‌ها در این روزها در هاله کوچک باقی مانده از فلسطین عزیز و اولین قبله‌گاه مسلمین که برای همه حتی غیرمسلمانان نیز جانکاه است، بسیار دردآور و شایسته محکومیت جهانی است و این ثمره تفرقه‌ای است که دشمنان دین در صفوف مسلمین ایجاد نموده و بر این امر اصرار نموده و با کمال تاسف سران برخی کشورهای عربی نیز با آنها همراه شده‌اند.
 
وی ادامه داد: بدانید که دشمنی دشمنان دین پایان‌پذیر نیست و اینجا حمایت و تقویت تروریست‌های تکفیری در کشورهای اسلامی ادامه همین تفکر منفور و دردآور است و هدف آنان آسیب‌زدن به مسلمانان و اسلام عزیز از درون است که جنایات بی‌حد و حصر این دژخیمان صرفا متوجه مسلمانان است و تفاوتی بین فرق مختلف اسلامی ندارد.
 
عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس ادامه داد: اگر این جانیان درنده و زشت خو که به دروغ خود را مسلمان می‌دانند و داعیه مضحک و تمسخرآمیز خلافت اسلامی و بیعت با یکی از منفورترین چهره‌های ضد بشری را مطرح نموده‌اند، در ادعای خود راستین هستند، پس چگونه است که تاکنون حتی پاره سنگی به طرف دشمنان دین و اسلام پرتاب نکرده‌اند و حتی در برابر جانیانی که بویی از انسانیت نبرده‌اند و با سلاح‌های غیرمتعارف در حال کشتار افراد بیگناه غزه هستند، اعلام مخالفت ننموده و صرفا به وحشیانه‌ترین طرق ممکن اقدام به کشتار مسلمین می‌نمایند و احکام نورانی اسلام را به کریه‌ترین روش ممکن در جهت بهره‌برداری در جهت بهره‌برداری نفسانی تفسیر می‌کنند.
 
اسفنانی تصریح کرد: مسلمانان، علما و بزرگان هوشیار باشید و زبان در کام نگیرید که "کلکم راع و کلکم مسئول عن رعیته" هستید و بدانید که قیامت نزدیک و عذاب خداوند علیم است.  
 
وی در ادامه به مسائل داخلی اشاره کرد و گفت: علی‌‌رغم تقدیم بودجه در زمان قانونی توسط دولت که جای تشکر دارد و تصویب آن درموعد مقرر و گذشت 4 ماه از سال هر روز اعتبارات در اختیار ادارات قرار نگرفته و این در حالیست که در حوزه انتخابیه بنده به لحاظ کم بودن فصل کار که کمتر از 4 ماه دیگر باقی مانده است، در صورت عدم تخصیص اعتبارات، کماکان کارهای نیمه‌تمام و طرح‌های ناقص به حال خود باقی مانده و تخصیص اعتبارات در فصل سرما فایده‌ای برای این منطقه نداشته و داروی پس از مرگ سهراب محسوب می‌شود.
 
این نماینده مجلس نهم اظهار داشت: قریب یک سال از شهرستان شدن بوئین میان‌دشت می‌گذرد و لکن هنوز چارت سازمانی آن ابلاغ نشده و مسئولین مربوطه به طور کامل مستقر نشده‌اند که لازم است در جهت تخصیص اعتبارات و بکارگیری نیروی انسانی مورد نیاز از انبوه تحصیلکردگان عمومی این شهرستان اقدام تا شاکله شهرستان به درستی شکل پذیرد.
 
اسفنانی در ادامه خطاب به وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: جاده ترانزیتی اصفهان_ خوزستان بعد از سال‌ها کماکان ناقص و ناتمام است، چگونه در پیشگاه خداوند پاسخگو خواهید بود.
 
این نماینده مجلس با اشاره به نیمه تمام ماندن تنها بیمارستان چادگان اظهار داشت: لازم است تا قبل از شروع فصل سرما این بیمارستان تکمیل شود تا مردم از خدمات بهداشتی_ درمانی بهره‌مند شوند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار